|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 15:43:29 GMT -5
Elektra gik ned ad en af gaderne. Hun havde stoppet hænderne i lommerne på jakken hun havde trukket over sig og så sig så ellers omkring. Hun havde altid godt kunne lide navnet på det her sted, da det ikke var helt som alle andre steder.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 15:46:51 GMT -5
Matt kom bare gående en af gaden han gik rimelig hurtigt fordi han hade travlt de fleste flyttede sig fra ham men dem der gik foran ham undgik han nemt men da han kom til elektra kørte en lastbil i bakgir ved siden af og hans radar blev ødelagt og han ramte hendes hæl rimelig hårdt
((da han kommer bagfra rammer han nok rimelig sikkert))
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 15:53:16 GMT -5
"Av!" lød det fra Elektra. Ikke så meget fordi det faktisk gjorde ondt, da hendes støvler faktisk var ret tykke, mere fordi hun blev overrasket og det var en ret normal reaktion. Hun vendte sig om så så mildt irriteret på den anden. "Pas på, hvor du går!" lød det først lidt hårdt fra hende, før hun lagde mærke til stokken. "Åh.. Øhm.. Undskyld, jeg vidste ikke at du var, ehm.. Blind," tilføjede hun lidt forsigtigt derefter.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 15:58:32 GMT -5
Matt smiler og siger så "det gør de færeste når de bare møder mig for jeg har lært at normalt at undgå at ramme ting men nogle gange misser den altså" han tar hans hænd usikkert frem fordi hans radar stadig ikke dur de fleste ville tro fordi han ikke ville ramme dem han gav hånden men dette her var fordi han ikke kunne se hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:01:47 GMT -5
Elektra greb hurtigt om hans hånd med sin egen, så han ikke ramte hende. "Det må også være besværligt," sagde hun derefter og gav hans hånd et blidt klem, før hun slap den. "Elektra Natchios," præsenterede hun sig.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 1:56:11 GMT -5
Matt smiler og siger så "ja undskyld men mit navn er Matthew Murdock men alle kalder mig Matt" han smiler og tilføjer så "hyggeligt at møde dig og nej jeg har lært at leve med det næsten igennem hele mit liv"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 10:35:35 GMT -5
"Så du klarer dig måske fint?" spurgte Elektra og løftede et spørgende øjenbryn, altimens hun så på den blinde mand. Hun lod hænderne dykke ned i lommerne igen.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 10:38:19 GMT -5
matt trækker på skuldrene "så fint jeg nu kan som blind men absulut ikke værre end før i tiden i starten var det svært men jeg er blevet bedre til det nu efter nogle år" han smiler i retningen af hende som er utrolig precis når man tænker på han er blind
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 10:40:34 GMT -5
Elektra lagde hovedet let på skrå og så undrende på ham. Helt blind, hvad? Den er god.. "Det var da rart for dig - så skal du bare lære ikke at støde ind i folk," sagde hun dernæst med et skævt smil.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 10:45:34 GMT -5
Matt smiler stadig imod hende det er lidt svært at undgå nå man er blind men jeg prøver da altid" der er så mange lyde af han har svært ved at se precist noget men omriset af hende ser han dog hvor han støder enden af gå stokken ned i jorden med enden mest for at kunne læne sig af den men den skarpe lyd den laver gir ham et overblik over elektra
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 10:47:22 GMT -5
Elektra tog sig selv i at nikke, før hun huskede at han ikke kunne se. "Ja, selvom det selvfølgelig er noget besværligt, kan jeg forestille mig," sagde hun og tilføjede: "Du har ikke været blind altid, eller hvad?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 10:50:02 GMT -5
Matt ryster på hoved og siger så "nej jeg er først blevet blind for 10 år siden jeg skulle møde min far på en havn og så kom jeg i vejen for et køretøj derundgik at ramme mig men slog hul på noget gift affald som jeg fik i øjnene det var et held jeg overlevede" han smiler atsdig til hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 10:51:53 GMT -5
Elektra løftede overrasket øjenbrynene. "Det var da voldsomt!" sagde hun derefter oprigtigt. "Så er det da et mirakel, at du er i live, ja," sagde hun og nikkede, selvom det endnu engang, skulle bankes ind i hovedet på hende at han ikke kunne se det.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 10:54:08 GMT -5
Matt tænker sig ikke om da han efter indu en hård nat er for træt til at tænke hurtigt og siger "hvorfor nikker du konstant me..." han stopper brat med at snakke og smiler ikke mere men kigger bare der hvor hendes øjne skulle være med sine selvom han har briller på
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 10:56:16 GMT -5
Elektras øjenbryn sprang endnu engang overrasket i vejret. "Du er ikke mere blind end mig," sagde hun og rynkede derefter øjenbrynene sammen. "Du burde ikke lyve over for folk med sådan noget - vi bryder os ikke om det," sagde hun, snurrede rundt på hælen og fortsatte lidt ned ad gaden. ((Nej, er ikke out endnu ))
|
|