|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:17:10 GMT -5
"Jeg skal ikke have noget endnu," sagde Elektra og den anden forsvandt igen. Hun så indgående på Matt. "Jamen.. Sagde du ikke at det var noget med en lastbil der var væltet og nogle giftige stoffer?" spurgte hun ham undrende.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:22:02 GMT -5
Matt ser bare på hende og siger så "du skal nok have hele historien fra starten jeg voksede op her i dette kvater og min far var gammel bokser og jeg blev mobbet i skole men for at gøre en lang historie kort så ville jeg se min far ved en havn og jeg så ham afpresse en mand jeg løb væk og i vejen for køretøjet og det ramte nogle tønder med gift i den havn var ejet af kingpin og senere dræbte kingpin min far" han smiler stadig
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:24:07 GMT -5
Hvordan kan han smile af det der? tænkte Elektra der ville være fuldstændig ødelagt, hvis det var hendes egen far der var død! Hun var ret sikker på at hun ikke ville kunne overleve uden ham. "Det var da mærkeligt," sagde hun undrende. "Det har jeg aldrig hørt omtalt.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:25:46 GMT -5
Matt ser bare på hende og siger så "hvad er mærkeligt og hvad har du ikke hørt omtalt" han ser undrende på hende men ligner sig selv på grund af solbrillerne
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:30:47 GMT -5
"Vi plejer at blive informeret om folk der har mistet familie eller venner til Kingpin," forklarede Elektra og slog lidt ud med den ene hånd. "Jeg har bare ikke hørt om dig - men måske er det fordi, jeg ikke har været igang så længe endnu.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:32:55 GMT -5
Matt smiler og siger så "dengang var han nok ikke denne bys kingpin det er altså 10 år siden men hvis u støtter ham må jeg desværre være den fjende men lad os nyde dette her" hans bestilling kommer og han tar og drikker lidt af den
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:37:01 GMT -5
Elektra folder hænderne under hagen igen og nikker. "Tjah," sagde hun overvejende. Mærkelig ting, at man kan blive fjender uden at man har gjort nogen noget.. tænkte hun for sig selv.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:41:41 GMT -5
Matt drikker det hurtigt og siger så "eller vi kunne bare kæmpe nu hvis du vil selvom det er lidt unfair ikke" han smiler bare til hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:42:55 GMT -5
"Hvorfor skulle vi det?" spurgte Elektra og lagde hovedet let på skrå. "Du er ikke et job og jeg har intet imod dig - desuden er du blind," sagde hun med et let smil.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:45:20 GMT -5
Matt smiler bare og siger så "jeg er da et mål som generer kingpin rimelig kraftigt jeg kan skrive det jeg kalder mig ned på et papir og jeg har noget mod dig så det går vel" han trækker en kuglepen frem og ser på hende for at få et papir
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:46:18 GMT -5
Elektra ryster på hovedet. "Nej, det vil jeg ikke," sagde hun bestemt, uden at lyde vred, eller irriteret.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:50:10 GMT -5
Matt tar kuglepennen ned igen og smiler til hende og siger så "hvorfor ikke er du ikke en af kingpins mænd måske er man ved at være glad for mig og det må ikke ske ligemeget hvad for så går det galt stol på mig" han rejser sig op og begynder at
((han er kun ved siden af bordet nu))
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:53:18 GMT -5
Elektra løftede overrasket øjenbrynene. "Hvis du virkelig hungrer efter at blive slået ihjel, hvorfor så ikke bare gå ud midt i trafikken?" spurgte hun dernæst, lidt mobset over at han var blevet dobbelt så mærkelig lige med ét og pludselig havde et eller andet imod hende. "Desuden, er jeg ikke en af hans mænd," tilføjede hun.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:55:04 GMT -5
Matt kigger ned på hende og siger så "jeg vil ikke dø jeg vil ha hævn lær at vokse menneskeligt det lærte jeg aldrig nogensinde men det hjælper jeg er næsten en djævel mod ham om natten" han står bare stadig stille og håber hun forstår antydningen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:57:58 GMT -5
Elektra rystede på hovedet og kom på benene. Hun skubbede stolen ind igen og så undrende på Matt. "Du er da en sær snegl - jeg ved godt at han tog din far fra dig, men det nytter jo ikke noget at tage hævn," sagde hun og fortsatte derefter: "Hævn avler blot mere hævn," sagde hun derefter og begyndte så småt at gå ud af caféen.
|
|