|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 10:58:38 GMT -5
Matt tar fat i hendes arm og stokken falder til jorden "se mig i mine øjne og sig mig om jeg er blind eller ej" den anden hånd har taget solbrillerne af og hans øjne er helt tågede vide med intet farve i men der er et skær af blå i og det sorte er næsten gråt
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:02:31 GMT -5
Elektra standsede overrasket op og så mindst lige så overrasket på Matts blinde øjne. Hun sank en klump og spurgte derefter tøvende: "Men hvordan ved du så at jeg nikker - hvis du nu ikke kan se det?" Elektra ventede på svaret med en vis spænding.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:05:19 GMT -5
Matt smiler ikke men ser bare bort op i luften og siger så tøvende "det fortæller jeg ikke til nogle desværre men jeg ved det bare" han smiler usikkert til hende selvfølgelig efter hans hoved er rettet mod hende igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:06:44 GMT -5
Elektra løftede et øjenbryn. "Okay.. Så siger vi det," sagde hun, ikke uvenligt, bøjede sig ned og samlede den faldne stok op fra jorden. Hun rakte den derefter til Matt. "Her."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:12:34 GMT -5
Matt gir slip på hendes håndled og tar stokken istedet "er du sur om man må spørge du lyder sådan og tak fordi du tog den" han smiler stadig til hende parat til at følge efter hende hvis hun gik igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:14:31 GMT -5
Elektra rystede på hovedet. "Nej, jeg er ikke sur - jeg forstår bare ikke, hvordan du kan vide de her ting uden at være blind - det virker ret mærkeligt," forklarede hun derefter. Mystisk fyr..
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:21:32 GMT -5
Matt smiler og siger så "jeg tror bare min hørelse er blevet så god at jeg kan høre lydbølger for nogle gange er det som om jeg ser en af de gange var da du nikkede men er ikke sikker det lyder ret dumt hvor man tænker over det ikke" han smiler stadig
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:24:34 GMT -5
"Så hører du da nærmest overnaturligt," sagde Elektra med et skævt smil. "Hvis du ligefrem kan høre at jeg nikker. Lyder det så ikke forfærdeligt højt når nogen taler eller råber?" tilføjede hun derefter spørgende.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:32:34 GMT -5
Matt smiler og siger så "jeg hørte dig ikke nikke men det var nok fordi jeg slog med min stok den skarpe lyd gir en god lydbølge og det virker som ekkolod men jo det er højt når du taler men er van til det" han smiler selvom han snart bare kunne sige alt om sig selv
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:34:14 GMT -5
"Så du bilder mig rent faktisk ind at du kan høre bevægelse og dermed ved, hvad og hvor ting er?" spurgte Elektra med en let, misbilligende latter til følge.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:40:19 GMT -5
Matt ser bare på hende med et smil og siger så "hvordan skulle en blind ellers kunne vide når du nikker stil mig et spørgsmål om noget så skal jeg se om jeg kan men ikke med farver det kan jeg ikke alt for mig er nemlig ((den farve det nu for den siger han))" han smiler og venter på hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:43:58 GMT -5
"Øh.. Okay!" sagde Elektra og så sig kort om efter et eller andet, hun kunne spørge om. Hun smilede skævt, da der kom en lille dreng kørende på et skateboard. Det ene hjul manglede. "Hvor mange hjul har det skateboard der passerer os om to sekunder?" spurgte hun derfor Matt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:48:17 GMT -5
Matt behøver ikke engang at slå i jorden hjulene afslører der kun er tre "det har tre hjul hvorfor" han har vendt hoved den modsatte vej så han absolut ikke ser imod skateboardet men lidt efter vender han sig mod hende igen "var det rigtig nok eller hvad?" han smiler bare stort til hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 11:50:42 GMT -5
Elektra så på Matt med vidtåbne øjne. "Hvordan kan det lade sig gøre?" lød det stille, nærmest overvejende fra hende. "Det burde jo slet ikke kunne lade sig gøre.. Det lyder mest af alt som om, du hører som en flagermus," tilføjede hun derefter og lagde en hånd om sin nakke. Hun snakkede nærmest lidt med sig selv, for at få styr på tankerne.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 11:52:29 GMT -5
Matt smiler og siger så "det var det jeg sarde jeg ser som et ekkolod ligesom flagermus men jeg ved ikke hvordan det sker" han smiler bare til hende
|
|