|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 12:42:05 GMT -5
Matt smiler meget og er lidt desoriteret da han ikke ved precis hvor cafeen er "hvor er cafeen jeg er lidt rundt på gulvet for jeg plejer bare t gå over lige" han står bare og venter på hvad hun siger
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 13:20:41 GMT -5
"Lige ret fremme - jeg åbner døren, så du kan bare gå lige ud, så kommer du ind," sagde Elektra med et lille smil og gjorde, som hun havde sagt at hun ville. Åbnede døren og gik indenfor, hvor hun holdt den for Matt, sådan at han bare kunne smutte ind. "Sådan!" pointerede hun.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 13:33:13 GMT -5
Matt gik bare lige ud og kom ind han vidste han var inde astmosfæren var en anden hans følesans fortalte ham det med lethed "når hvos skal vi sætte os du bestemmer" han står bare bag ved hende og venter på hun bestemmer
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 13:36:04 GMT -5
"Hmm.." brummede Elektra eftertænksomt og så sig lidt omkring. Hun strøg en lok hår væk fra ansigtet og fik øje på et tomandsbord ovre i hjørnet ved vinduet. "Hvis du kan - så følg med!" sagde hun med et smil til Matt og banede sig vej over imod bordet i et let tempo, så hun ikke kom for langt frem for hurtigt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 13:43:12 GMT -5
Matt går igen som en blind og han følger findt med hen til bordet han smiler en del til hende og sætter sig ned ved den ene plads og ser afventende på hende og håber hun ikke er sådan en der regnede med en gentleman som partner selvom Matt ikke regnede med at de var partnere "ja det er fint nok"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 13:45:20 GMT -5
Elektra smilede og tog plads overfor ham. "Godt - der er lidt mere ro herinde - desuden ikke nær så koldt," sagde hun med det fortsat samme smil. "Nå, Matthew Murdock - hvad foretager du dig så for at overleve?" spurgte hun og mente dermed hans job. Den kunne dog godt mistolkes en anelse.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 13:51:00 GMT -5
Matt smiler og siger så "jeg er advokat i et firma der kun tar uskyldige klienter" han ser bare ligeud hvilket er over på hende lige nu "hvad med dig hvad overlever du med"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 13:53:40 GMT -5
Elektra smilede og rettede blikket lidt ud af vinduet. "Hvordan kan du være så sikker på at det er udelukkende uskyldige klienter? Nogle folk, er vældig gode til at lyve," sagde hun og foldede hænderne, som hun placerede under hagen, imens hun vendte blikket tilbage imod Matt. Hun undlod bevidst at besvare hans spørgsmål indtil videre.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 13:59:55 GMT -5
Matt smiler og trækker på skuldrene og siger så "det er bare heldige gæt ikke andet men vi tar ikke skyldige klienter vi tar kun uskyldige" han ser bare på hende *hmm skiftede hun over igen med vilje eller tilfældighed* "når nok om mig hvad laver du så om man må spørge"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:01:35 GMT -5
"Jeg er lejemorder," sagde Elektra med et let smil på læben, blot for at høre, hvad han sagde til dette! Hun vidste ikke, hvad hun ellers skulle sige ham, så det blev bare det svar, indtil videre.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:03:49 GMT -5
Matt ser bare over imod hende han kunne ikke høre hun løj for så ville hendes hjerte slå hurtigere "hmm det tjener man godt på ikke eller er det lavtlønnet arbejde du laver men hvorfor løj du ikke bare om det" han ser bare normal ud som om det var hverdag
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:06:28 GMT -5
"Hvorfor skulle jeg det?" spurgte Elektra og lagde det ene ben over det andet under bordet. "I princippet, ville du ikke kunne gøre mig noget, da jeg arbejder for Kingpin og han tilbyder beskyttelse til dem der arbejder for ham," sagde hun med et skuldertræk og et smil.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:09:42 GMT -5
det gir et lille gip i Matt og han siger så "arbejder du for kingpin det var aveligt for jeg er imod ham så er vi jo nok fjender tror du ikke" han holder stadig sin venlige stemme og smilet
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 14:11:17 GMT -5
"Hvorfor er I fjender?" lo Elektra og betragtede Matt med et venligt smil. På et eller andet punkt, var han vel meget flink, syntes hun, selvom han også var underlig.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 14:15:11 GMT -5
Matt sukker og siger så "han dræbte min far og han gjorde mig blind hele mit elendige liv er hans skyld såmen bare derfor" han smiler da en person endelig kommer ned og vil ha deres bestilling "bare en sort kaffe ikke andet"
|
|