|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:13:57 GMT -5
"Det ved jeg godt, men du sagde da før at du kunne vifte dem væk," sagde Felicia og løftede et mistroisk øjenbryn højt til vejrs.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 13:15:07 GMT -5
Dr.Strange sænkede øjenbrynene "Det har jeg aldrig sagt, jeg har bare sagt at jeg var magtfuld - men jeg kan jo ikke bruge mine kræfter på væsner der ikke kan rammes af dem?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:16:55 GMT -5
"Det sagde du altså lige før," sagde Felicia, lidt irriteret over at 'verdens mægtigste troldmand' ikke huskede, hvad han selv sagde. "Desuden kan de ikke tåle lys.. Meget skarpt lys.."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 13:22:01 GMT -5
Dr.Strange smilede til hende "Nej, jeg sagde at jeg i princippet godt kunne - hvilket jeg kan, bare de er manifestere - hvilket vil sige at de har angrebet mig først" Han nikkede "Men så er det vel bare at bruge noget energi fra solen, der så kan dræbe dem"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:23:29 GMT -5
"I princippet, ja," sagde Felicia og nikkede. "Kan bare ikke finde noget der kan gøre sig ud for sol," tilføjede hun derefter.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 13:29:27 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Men det kan jeg" Han smilede veltilfreds, og så igen rundt - ingen tegn på skygger so far.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:31:22 GMT -5
"De fleste af dem opholder sig heldigvis i gyderne," sagde Felicia og undertrykte en kuldegysning. "I store folkemængder befinder de sig sjældent." Hun så sig let over skulderen.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 13:32:43 GMT -5
Dr.Strange nikkede, det havde han allerede regnet ud.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:35:17 GMT -5
"Jeg tror jeg går nu.. Så kan jeg angribe dig, hvis vi mødes en anden gang - jeg er bare for kold nu og hvis jeg bliver ude længere, ender jeg med lungebetændelse," sagde Felicia lavmælt. Desuden faldt mørket på og hun ville ikke lade Koneko være alene for længe.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 14:05:14 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Så byder jeg dig farvel" Og med ét forsvandt han, teleporterede sig.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 14:16:32 GMT -5
Felicia nikkede og løb hjemad da hun var ved at fryse tæerne af!
//Out
|
|