|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:38:49 GMT -5
Dr.Strange smilede "Bare roligt, vandet er krystalklart - og har aldrig overhovedet været inde i min mund, selvom det måske så såden ud" Han så spørgende på hende "Vil du angribe mig nu?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:40:10 GMT -5
"Nej, jeg vil hjem og skifte tøj," bed Felicia og lavede et kort udfald med armene så en del af vandet sprøjtede af. Hun skumlede og rystede på hovedet. Gamle tosse...
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:42:49 GMT -5
Dr.Strange grinede "Du ser mig stadig som en gammel tosse?" Han afslørede nu at han havde læst hendes tanker, uden overhovedet at vise tegn på at udøve telepati, eller bruge magi. "Det er jeg da ked af" Hvad havde hun set? Fremmaning af vand, evnen til at 'spy' vand, teleportation, og tankelæsning. Det var jo ingenting.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:51:46 GMT -5
"Hold dig væk fra mit hoved - og fra mit tøj!" sagde Felicia skarpt og hentydede dermed til alt det vand der var blevet hældt udover hende.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:15:37 GMT -5
"Nææh nej, så må du stoppe mig" telepaterede han til hende, smilende, og med åbne øjne.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:22:09 GMT -5
"Nej," sagde Felicia, rystede på hovedet og begyndte at gå væk.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:25:35 GMT -5
Dr.Strange smilede til hende, og teleporterede sig hen foran hende "Du betragter mig nok som en eccentriks person i dette øjeblik, men det er jeg i virkeligheden ikke. Jeg undskylder for dette lille øjeblik af latterlige påfund. Men jeg synes virkelig at folk bør lytte mere til de ældre - især når de som mig, er verdenskendte." Han smilede, og afventede et overrasket, og mistroisk udtryk i hendes ansigt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:27:42 GMT -5
"Det kommer så sandelig an på, hvad de er verdenskendte for - jeg ville ikke lytte et sekund til George Bush, eller Hitler, hvis jeg kunne blive fri!" sagde Felicia gnavent og lagde armene over kors, da hun standsede op.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:29:12 GMT -5
Dr.Strange smilede "Du har vel hørt om titlen Sorceror Supreme? Den mest magtfule magibruger i hele dette univers?" Han kunne ikke forestille sig at hun ikke havde hørt om titlen, alle havde hørt historier om ham, selv uden at vide hans navn.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:30:52 GMT -5
"Niks!" sagde Felicia. "Ikke et eneste lille, bitte ord," sagde hun derefter og gloede olmt på den anden. Et eller andet dæmrede dog i hendes hukommelse, men det var ikke noget hun huskede rigtigt, så hun kunne ikke sætte en finger på det og det kunne ikke findes.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:32:49 GMT -5
Dr.Strange smilede "Det tvivler jeg stærkt på - Men lad mig endelig fortælle dig at jeg bærer denne titel" Han ventede lidt inden han fortsatte "Jeg er den mest magtfulde magibruger i hele universet"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:33:55 GMT -5
"Hvordan ved du det?" spurgte Felicia istedet for at komme med benovede udtryk. Hun før ad helvede til på grund af det plaskvåde tøj og holdt derfor godt fast om sig selv.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:35:27 GMT -5
Dr.Strange smilede "Fordi jeg er blevet udnævnt til det, efter at have bevist mit værd. Jeg er nu kommet til denne by, New York - fordi noget lurer i skyggerne, noget ondt - noget som måske kan føre til vores alles endeligt"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:36:49 GMT -5
"Det lyder fornuftigt," sagde Felicia og tilføjede derefter: "Kunne du så ikke få fat i de informationer, så du kan vifte dem væk?"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:43:47 GMT -5
Dr.Strange lo kort "Det er jeg desværre ikke istand til, de kan kun dræbes når de er manifesterede, og derfor kan de kun angribes når de angriber én selv, yderst frusterende. Og meget interessant"
|
|