|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:51:32 GMT -5
Dr.Strange smilede opmuntrende, hun vidste ikke hvem han var. "Ingen evner er ubetydelige, og alle evner kan blive brugt på en god måde" sagde han, nikkende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:52:33 GMT -5
"Det kan de nok - jeg bruger dem bare på min egen måde, hvilket ikke ligefrem var velset før i tiden," sagde Felicia med et skævt smil til parken foran hende.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:57:28 GMT -5
Dr.Strange rynkede panden, det var ikke noget han kunne lide at høre - så istedet for at snakke mere, lænede han sig tilbage på bænken og så rundt. Han strøg så en hånd igennem hans hår.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 16:04:42 GMT -5
Felicia skævede kort til den anden og et smil gemte sig kort i mundvigen. "Du spurgte jo selv.." sagde hun dernæst, blot for at vade i det. Hun var i et stridt humør lige nu. Ret destruktivt, hvis hun selv skulle navngive det.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 16:08:00 GMT -5
Dr.Strange så tomt på hende "Det er jeg klar over" svarede han, sikke et irriterende pigebarn, hun troede bare at hun talte til en hr.hvem-som-helst. "Men jeg synes at du skal vide, at jeg sandssynligvis er den mest kraftfulde man i denne by ligenu, og at jeg synes du bør behandle mig med respekt" Det sidste blev sagt alvorligt, men venligt på samme tid. Og overhovedet ikke truende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 16:09:15 GMT -5
"Jeg behandler folk med respekt, når jeg mener at de fortjener det," sagde Felicia kort for hovedet. "Og ikke fordi de siger at de er de mest kraftfulde - det er for det meste blot store ord."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 16:10:45 GMT -5
Dr.Strange le'ede kort, hvorfor skulle hun være så næsvis, hvem troede hun at hun talte til? "Hvordan skal jeg så bevise det for dig, tøs?" men tryk på tøs, for at understrege at han var ældre, eller at hun var ung.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 9:05:37 GMT -5
Cranky, eh? "For eksempel ved at vise mig at du kan andet end at blive irriteret over at folk ikke helt tror dig uden beviser," sagde Felicia med et skuldertræk. Han kunne da blive lige så sur han ville, det ændrede ikke hendes holdning i en positiv retning at han kaldte hende en tøs - snarere det modsatte. Gamle mænd, tror de kan bilde sig hvad som helst ind..
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 9:54:39 GMT -5
Dr.Strange smilede "Som du vil" sagde han smilede, og snart faldt en dynge vandt ned mod Felicia's hovede, han kiggede bare op i luften over hende, så blev det fremkaldt. Det var ikke meget, bare ligesom en stor spand vand. Og det var ret koldt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:29:24 GMT -5
Da de første dråber, nåede Felicias hoved, sprang hun med et ordentligt hvæs ned fra bænken. Hendes hår, var fuldstændig sølet ind i vand og også en del af blusen, men hun var da i det mindste nået at slippe fra det meste. "Har du aldrig hørt at katte afskyer vand?" spurgte hun derefter koldt og vred håret, uden at sige mere til den sag.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:30:23 GMT -5
Dr.Strange sad og klukkede lidt, uden rigtigt at grine "Jo, selvfølgelig har jeg det" Han smilede til hende..
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:31:28 GMT -5
"I så fald, burde du rette dig efter det, da de fleste katte her i byen er større end dem, du kender," sagde Felicia og strøg håret tilbage, da hun havde vredet det fri for vand.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:32:31 GMT -5
"Det tror jeg nu ikke jeg skal være videre bange for" Bed Dr.Strange hende af, og lænede jeg atter tilbage på bænken, og virkede afslappet.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:37:53 GMT -5
"Det betyder ikke nødvendigvis at man skal rende rundt og spille kæphøj," sagde Felicia køligt og tørrede hænderne af i bukserne. "Selvom du sikkert er ligeglad når du er, oh, så stor og mægtig, vil du stort set blive udfordret af enhver, der hører dig prale så højlydt."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:40:37 GMT -5
Dr.Strange smilede bare "Vil du udfordre mig? Så kan jeg måske sætte dig på plads, og samtidig demonstrere for dig, at jeg ikke bare er en gammel tosse" Det morede Dr.Strange at hun ikke vidste hvem han var, og han havde planlagt at overraske hende med hans kræfter, uden at skade hende, selvfølgelig.
|
|