|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:08:16 GMT -5
Det går snart helt galt... Felicia satte sig opgivende på en bænk i Central Park. Hun gned sig i panden med indersiden af hånden og følte sig helt og aldeles på spanden. Jeg er en dårlig rollemodel og en endnu dårligere erstatning for familie... Hun placerede albuerne på knæene og hvilede hagen i hænderne med et let suk.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:10:17 GMT -5
Dr.Strange fløj rundt og betragtede byen, da han så Felicia sætte sig på en bænk - han fløj straks derned, og satte sig ved hendes side, på bænken. Han drejede hovedet mod hende "Er der noget galt?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:12:46 GMT -5
Felicia hoppede næsten en halv meter af forskrækkelse og var nær drattet ned af bænken, da nogen talte til hende. Hun så godt og grundigt overrasket ud, men nu var det heller ikke hver dag folk drattede ned fra himlen imens man sad i sine egne tanker. "Nej.." sagde Felicia, da hun ikke lige kunne samle tankerne om andet i øjeblikket.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:14:45 GMT -5
Dr.Strange smilede, og fandt et glimrende samtaleemne "Disse skygger, har du mødt dem? Kæmpet mod dem?" spurgte han interesseret, og smilede venligt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:16:16 GMT -5
"Et par gange, ja," sagde Felicia og løftede et øjenbryn. "Hvorfor spørger du? Er du også en af de der jeg-redder-verden-slut-dig-til-mig-eller-dø folk?" tilføjede hun derefter spørgende.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:17:52 GMT -5
Dr.Strange fnyste, lettere fornærmet - men en normal helt som hende bevægede sig garanteret ikke engang i kredse hvor de hørte historier om ham. Han svarede i et venligt tonefald "Nejnej, jeg behøver skam ingen hjælp for at redde verden. Jeg spørger bare fordi jeg er nysgerrig"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:22:17 GMT -5
"Hvis du ingen hjælp behøver - kunne du så ikke vifte de der skygger væk, så min niece kan være udenfor i fred?" spurgte Felicia helt af sig selv. "De er forbandet irriterende, når først de får fat..."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:24:03 GMT -5
Dr.Strange smilede "Jeg er bange for at jeg ikke kan det, uden at vide mere om dem.." Svarede han, og så rundt i gaden, ingen var rigtigt udenfor mere - alle var for bange af sig. "..Men derefter kunne jeg i princippet godt bare vifte dem væk" sagde han lidt henkastet.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:27:35 GMT -5
Felicia løftede et øjenbryn. Er han ikke lidt overlegen...? "I så fald må du nok hellere læse aviser - der står som regel noget om dem der. Ret brugbare informationer til normale folk," sagde hun dernæst med et skuldertræk.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:29:28 GMT -5
Dr.Strange smilede "Nu hører jeg ikke ligefrem til i den normale flok, nok nogle niveau over" sagde han, smilede til hende "Derfor tillader jeg mig at spørge - da normale mennesker aldrig finder brugbar information, det eneste de finder er frygt. Hvilket man ikke kan bebrejde dem" fortsatte han, og smilede igen.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:33:05 GMT -5
"Jeg tror nu at nogle mennesker kan finde brugbar information. Det er ikke alle der bare sidder og ryster i bukserne," sagde hun, så det var ret tydeligt, hvad hendes mening var om 'de normale folk'. "Selvom de fleste skyder for meget og taler for lidt.."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:34:34 GMT -5
"Jeg tvivler stærkt på det, men bevis det endelig for mig endag, en brugbar information i en avis" Han smilede og så igen rundt i gaden. "Hvem er du?" Spurgte han ligeud.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:35:28 GMT -5
"De fleste brugbare informationer de har, står ikke i aviser.." sagde Felicia derefter og løftede et øjenbryn af sørgsmålet. "Hvad mener du?"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:40:00 GMT -5
Dr.Strange smilede bare venligt "Jeg mener hvad er dine evner? Man kan ikke umiddelbart se det på dig, men jeg vil gætte på noget der har med udholdenhed, og hurtighed at gøre på én gang" Han smilede, og afventede reaktion.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 15:48:34 GMT -5
"Det har du ret i," indrømmede Felicia. "Fysisk styrke.." sagde hun derefter. "Jeg har ikke én stor evne, men mange små, der tit virker ubetydelige for folk.." Hun nikkede stille for sig selv.
|
|