|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:44:03 GMT -5
"Jeg udfordrer ikke nogen der har grå hår," sagde Felicia og lagde armene over kors. "Især ikke, hvis de hælder vand udover mig først," sagde hun derefter, med en lidt skarpt klang i stemmen.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:46:51 GMT -5
Dr.Strange grinede kort "Lad dig ikke narre at mit udseende, unge dame." Han var stadig ikke i nærheden af at være gammel, og kunne nok se frem til at leve 6-7-800 hunderede år mere. "Kom nu... Angrib mig" Han trak på smilebåndet "Eller er du bange af dig?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:56:26 GMT -5
"Ikke bange, men heller ikke dum," sagde Felicia og så på den anden med sammenknebne øjne. "Hvis du kan få vand til at vælte frem, hvad andre ting, kunne det så ikke være? Det skal jeg ikke nyde noget af!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:57:56 GMT -5
Dr.Strange smilede, ja - det var det korrekte spørgsmål: hvad han ikke kunne få frem. "Giv mig nu en chance, unge dame - Jeg vil dig intet ondt, og vil ikke skade dig"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:00:10 GMT -5
"Hvorfor i alverden, skulle jeg så angribe dig?" spurgte Felicia og løftede et øjenbryn. Det lød ikke ligefrem helt normalt i hendes ører.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:02:08 GMT -5
Dr.Strange grinede "Fordi du tvivlede på mine kræfter, og kaldte mig kæphøj." Han så lidt rundt, også tilbage på hende "Men igen - måske tør du slet ikke angribe mig, også skal du selvfølgelig ikke"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:07:53 GMT -5
"Jeg falder ikke for omvendt psykologi længere," sagde Felicia og rystede på hovedet. "Men jeg er ikke bange for dig.."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:09:37 GMT -5
Dr.Strange smilede "Det skal du heller ikke være - men lad mig spørge.." Han rejste sig op, og slog ud med armene "Hvad venter du så på? Angrib!"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:11:49 GMT -5
"Jeg angriber ikke folk uprovokeret," sagde Felicia og lod armene falde ned langs siden. "Desuden er en spand vand ikke nok til at provokere mig. Der skal mere til, før jeg tyer til vold imod folk, jeg ikke kender..."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:15:54 GMT -5
"Jaså" Svarede Dr.Strange og kiggede tydelig op i luften over hende, som han havde gjort ligefør - misvisende. Istedet kom vand frem til begge side på begge sider af Felicia, og bag hende, han regnede ikke med at hun gik frem mod ham. Som vandet skulle til at falde gennem luften, sagde han hurtigt "Pas på vandet, missekat" Og regnede med at hun ville flytte sig, og uanset hvorhen, ville hun blive overdynget af vand.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:19:15 GMT -5
Da vandet kom fra siderne, lavede Felicia et spring bagud og landede på benene igen, med en snerrende lyd. "Du kan lige så godt give op.." sagde hun og rystede på hovedet. "Jeg slås ikke imod dig!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:22:25 GMT -5
Dr.Strange smilede "Hvordan kan jeg ellers provokere dig?" Han begyndte at nyde dette, men hvor længe ville hun holde. Han var med et væk, lydløst forsvandt han. Han stod omme bag hende, havde teleporteret sig, han stod lydløst et par sekunder, hvorefter han råbte "Bøh!" Katte hadede efter hvad han havde forstået at blive overrasket, og selvom dette nok ikke var ligefrem aldersvarende, var det ret sjovt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:28:20 GMT -5
Felicia åndede lettet op, da han forsvandt, men udstødte et dødforskrækket: "Uh!" da der kom en lyd bagfra. Hun hvæsede vredt af ham, men trak sig så et stykke væk, da hun var fast besluttet på ikke at angribe - før hun havde fået nok.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:33:28 GMT -5
Dr.Strange grinede kort af hende, og tog så en dyb indånding, men istedet for at udånde spøjtede han nu med vand, ud af munden - og mod Felicia. Han bevægede strålen op og ned.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:37:41 GMT -5
Et kort øjeblik, var Felicia for forskrækket til at rykke sig - dette gjorde hun dog så snart, vandet ramte hende. "Føj, hvor er det ulækkert!" udbrød hun og vred det nederste stykke af trøjen. "Kan du ikke øve langspyt et andet sted - som for eksempel i en skolegård i 70'erne!?"
|
|