|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:26:55 GMT -5
Maelstrom "Jeg er vel også en smule gammeldags" sagde maelstrom, og smilede til hende "Men jeg synes nu stadig de er utrolig smukke" han nikkede kort "Jeg kan godt regne ud hvad du plejer at få komplimenter for" sagde han, og hentydede til hendes bryster - altså, i tankerne, uden at sige noget der kunne hentyde til dem. Han kiggede lidt ned på dem, også op på hendes øjne igen.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:30:52 GMT -5
Felicias blik flakkede lidt væk igen. Hun satte koppen for munden, så hun var fri for at sige noget i en kort stund. Hun kunne dog ikke sidde sådan alt for længe og måtte til sidst sætte koppen ned igen. Et eller andet sted, var hun ikke glad for at folk så på hende. "Det er bedre at være gammeldags, tror jeg," sagde hun stille.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:33:54 GMT -5
Maelstrom smilede "Det er da meget positivt" sagde han, og så ned i sin tomme kop. Han tænkte lidt på om hun ikke snart færdig med hendes latte? "Jeg synes at i det mindste burde nogle af gentleman's traditionerne vare ved" sagde Maelstrom "Men nok om det.." sagde han, det var et kedeligt emne, og meget meningsløst.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:35:57 GMT -5
Felicia smilede kort og nikkede. "Det ville væpre fint," sagde hun og skiftede denæst emnet: "Har du egentlig ikke travlt - med dit fremskridt, mener jeg? spurgte hun og så nysgerrigt på Maelstrom.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:37:24 GMT -5
Maelstrom rystede på hovedet "Nej, jeg har forskere til at arbejde for mig istedet" sagde han og smilede. "Hvad med dig? Har du travlt med noget for tiden?" spurgte han, og smilede igen til hende - varmt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:41:13 GMT -5
"Så du laver faktisk ikke noget selv?" spurgte Felicia med et skævt smil. Hun var på nippet til at kalde ham doven, men dristede sig dog ikke helt til det. "Ikke med andet end at passe på min niece.." sagde hun med et skuldertræk og tømte koppen. "Og så selvfølgelig at gå på skyggejagt.."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:43:22 GMT -5
Maelstrom smilede "Jeg lever skam det hele selv, de som arbejder for mig er næsten alle sammen robotter, også forskerne - jeg har selv beggyt og programmet dem" sagde han, og smilede. "Skal vi ikke gå herfra?" spurgte han, og så rundt i caféen, tjeneren kom, og hentede deres kopper først, derefter betalte Maelstrom for drikkelsen.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:45:57 GMT -5
"Forsker robotter? Det lyder ikke ligefrem simpelt! sagde Felicia til det første og slap sin kop, da tjeneren kom forbi og snuppede den. "Hvor skulle vi da gå hen?" spurgte hun derefter og løftede brynene lidt.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:47:12 GMT -5
Maelstrom smilede "Jeg aner det ikke? Har du nogen forslag?" spurgte han, og smilede til hende, mens han rejste sig - for uanset hvad, skulle de jo ud af caféen nu.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:48:42 GMT -5
Felicia trak på skuldrene og kom på benene igen. Hun skubbede stolen ind efter sig og hold hænderne kort på ryglænet. "Egentlig ikke, nej," sagde hun med endnu et skuldertræk. Hun smilede kun kort.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:51:18 GMT -5
Maelstrom vidste ikke rigtigt hvor du skulle gå hen, han var aldrig aktiv i byen på den måde. "Hvem til dig? - Eller måske et andet sted i byen? Jeg ved ikke" sagde han, og smilede til hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:53:24 GMT -5
"Til mig? Det gider du ikke, der er kedeligt - for ikke at tale om rodet," sagde Felicia med et afværgende smil, samt håndbevægelse af samme slags. "Så hellere gå lidt videre heromkring istedet."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:56:47 GMT -5
Maelstrom smilede til hende "Okay, så lad os det." Han gik hen og skubbede svingdøren op, og holdte den så Felicia kunne komme ud.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 18, 2007 0:00:17 GMT -5
Felicia smilede tilfredst og fulgte efter ham. "Tak," sagde hun med et lille smil og smuttede dernæst ud af døren, forholdsvist hurtigt, så Maelstrom også kunne komme ud derfra, sådan som han jo åbenbart, åh så gerne ville.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 18, 2007 4:57:02 GMT -5
Maelstrom smilede som hun gik ud, og fulgte så efter. Det var rart at være ude af caféen, synes han - for han havde altså ikke så meget lyst til at være det, alt var generelt bare nemmere udenfor, synes han. "Det er rart at være ude igen" sagde han smilene, og så på hende.
|
|