|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:49:20 GMT -5
Felicia løftede et øjenbryn. "Hvilket gennembrud?" spurgte hun nysgerrigt. Måske var det nysgerrigheden, der var kilden til hendes naivitet, eller også orkede hun ikke at være på vagt hele tiden. Hvem kunne vide det?
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:51:10 GMT -5
Maelstrom vendte hovedet mod hende "Det vil jeg da ikke fortække dig sådan uden videre.. Men jeg kan sige dig at det er et stort gennembrud, og jeg forventer snart at finde deres opholdssted" sagde han, og smilede - han ville jo ikke afsløre information til alle og enhver.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:54:56 GMT -5
Det var nok information for Felicia. Hun foldede hænderne en anelse. "Nyttigt," sagde hun, ret kort for hovedet og skævede en anelse til den anden. Det kunne jo være særdeles nyttigt - især til afskaffelse af de forbandede væsner..
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:56:20 GMT -5
Maelstrom så over på hende "Hvad har du så at berette?" spurgte han venligt, og smilede til hende som han fik hendes opmærksomhed.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:57:48 GMT -5
Felicia så kort, direkte på ham. "Det behøver jeg vel ikke at fortælle dig, gør jeg?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:59:10 GMT -5
Maelstrom rynkede lidt panden, og tænkte lidt før han forstod hvad hun mente. "Eh jo" sagde han først, og smilede "Jeg ved jo ikke alt hvad der sket overalt" sagde han, og så ned i bænken, og derefter op i himlen.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:04:39 GMT -5
"Det kunne være fortroligt - især over for en med så voldsomme humørsvingninger," påpegede Felicia mildt og så lidt på vrimlen.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 22:05:51 GMT -5
Maelstrom så over på hende, men så tilbage ud i folkemængden "Nåh ja.. Hvis du ikke tør fortælle mig det" sagde han drillende, som om hun var et lille barn - og så tilbage på hende, og grinede lidt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:07:31 GMT -5
"Pft, som om jeg er bange for det," sagde Felicia med et kort glimt af et smil. Hun rystede derpå let på hovedet og lagde igen armene over kors. "Jeg kan bare ikke berette så meget - det er alt."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 22:09:33 GMT -5
Maelstrom smilede "Det er der jo så ikke så meget at gøre ved" sagde han, og nikkede mod hende. "Må jeg byde på en kop kaffe?" spurgte han pludseligt, og smilede. "Hvis du tør.." sagde han, mens hans stemme ebbede ud, og det blev sådan lidt gådefuldt. Derefter smielde han igen drillende til hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:12:31 GMT -5
Hvad er han ude på..? "Jeg er overhovedet ikke bange for dig og din kaffe kan bare komme an," sagde hun og løftede hagen lidt, så næsen kom i sky.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 22:14:03 GMT -5
Maelstrom grinede "Jeg lavede jo bare sjov" sagde han, det var ham ret uvant at lave sjov - derfor var det nok ikke lykkedes så godt. Men han rakte armen ligeud, og foran dem var en Café. Han rejste sig, og vendte sig mod hende "Den er lige der, skal vi derover?" spurgte han, og smilede.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:16:04 GMT -5
Felicia sagde ikke noget i et kort øjeblik, men nikkede så. "Okay," sagde hun og kom på benene. Hun rettede kort nederdelen ud, så eventuelle 'op-krølninger' blev glattet helt ud. Hun så dernæst opfordrende på Maelstrom. Hun gik ikke foran ham.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 22:17:29 GMT -5
Maelstrom nikkede bare som hun rejste sig, og gik hen til Caféen - og gik ind, han ventede på hende derinde - hun var vidst lidt bagefter alligevel. Han vendte sig rundt, og afventede at hun kom ind af svingdøren.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:19:23 GMT -5
Felicia var fuldt ret hurtigt efter ham og var derfor også nær braget ind i Maelstrom, da han standsede op. Hun afbrød dog det sidste skridt, så hun ikke nåede det og viftede imod ham. "Du må da ikke bare standse sådan op - du fylder," sagde hun i et let drillende toneleje, fordi hun var blevet forskrækket og ville slå det hen.
|
|