|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:55:34 GMT -5
Felicia nikkede med et slet skjult smil. "Det er sjovere sådan - jeg tror ikke, jeg ville kunne forlige mig med andet, sådan som jeg ser på det," sagde hun med endnu et skuldertræk. "Alle skal have lov at overleve - på den ene eller den anden måde. At det så ikke et så pænt at tage andres ting, er en anden sag," tilføjede hun overvejende.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 22:57:13 GMT -5
Maelstrom trak på skuldrene, og skiftede så emnet tilbage på hamselv, for en kort stund; "Jeg er da slet ikke så slem, vel?" spurgte han, og smilede til hende, varnt. Det var rart at sidde her og drikke en kop kaffe med et andet menneske.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 22:58:25 GMT -5
Felicia smilede kort. "Ikke lige nu, nej," sagd ehun og førte koppen til munden. "Mistænkeligt," tilføjede hun, før hun tog en slurk af kaffen.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:00:44 GMT -5
Maelstrom grinede, og så så bebrejdende på hende, imens han tog en slurk af hans kaffe - som snart var tom. "Må jeg komplimentere dig, yderst nydelig påklædning" sagde han ligesom for bare at have givet hende et kompliment i det mindste. Selvom han var ret sikker på at hun ville se godt ud, uanset hvilket tøj hun tog på.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:03:27 GMT -5
"Du gav mig ikke engang tid til at sige nej," sagde Felicia med et let smil. Hun satte igen koppen på bordet og vedblev at holde om den. "Men tak - så er jeg da ikke den eneste der synes det!" tilføjede hun med et skævt smil.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:06:04 GMT -5
Maelstrom smilede til hende, som hun smilede. Han tog en slurk til at sin kop, og tømte den endelig. Han satte den på bordet, og så kort rundt i lokalet, inden hans blik stedfastede sig på Felicia igen. Han vidste ikke hvad de skulle snakke om, han var ikke så god til at være meget social - så han smilede bare til, og så afventende på Felicia.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:07:49 GMT -5
Felicia lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad er den af? Jeg troede videnskabsmænd plaprede i et væk?" sagde hun med et kort, drillende smil.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:09:49 GMT -5
Maelstrom grinede "Det gør de sikkert også, men jeg er jo ikke en helt normal videnskabsmand" sagde han og smilede til hende. Hans fod ramte hendes under bordet, han lod den blive der i første omgang, bare for at se hvordan hun reagerede - han håbede at hun ikke ville reagere som han frygtede - at skride.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:11:49 GMT -5
"Hvilke videnskabsmænd, er da helt normale?" spurgte Felicia med et let smil. Hun forventede at han selv ville flytte foden igen, så hun sagde intet til det. Nu var det jo heller ikke sådan at han maste hende eller noget i den stil.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:13:31 GMT -5
Maelstrom smilede, og trak begge ben helt hen til sig under bordet. "Du har ret, selvom jeg nok burde finde det meget fornærmende det der" sagde han og smilede. Han prøvede ligesom at finde timingen til et kompliment mere, gid hun dog ville stoppe med at snakke et par sekunder.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:15:40 GMT -5
"Jeg fornærmer gerne folk, men det der var vist mest for sjovt," sagde Felicia med et let smil og førte koppen til munden igen, blot for at sænke den kort efter og sætte den på bordet endnu engang. Hun havde faktisk ikke rigtig sluppet koppen, siden hun fik den.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:16:58 GMT -5
Maelstrom nikkede, det havde han jo forstået. "Du har kønne øjne" sagde han så, og smilede varmt til hende. Han håbede at hun ikke ville føle det malplaceret.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:19:18 GMT -5
Felicia rynkede brynene lidt. En blanding mellem en fnys og et fnis, fik hende dernæst til at se ned i bordpladen. "Jeg tror måske, du skal øve dine replikker lidt - den der er ret gammel," sagde hun med et skævt smil, da hun kiggede op på Maelstrom igen. "Ja, undskyld." Hun smilede beklagende.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 23:20:47 GMT -5
"Replikker?" sagde Maelstrom spørgende "Jeg mener det skam" sagde han og smilede, efter han havde sagt det havde han set dybt i hendes øjne - og de var faktisk ret kønne, så han løj ikke engang.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 23:23:48 GMT -5
"Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til det," sagde Felicia og trak lidt forlegent på skuldrene. "Jeg er ikke så vant til komplimenter for mine øjne.."
|
|