|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:53:53 GMT -5
Maelstrom gik rundt i Chinatown, til dels for at se hvordan det var - fordi han aldrig havde været her før, og til dels fordi han aldrig havde været har før.( ) Han ragede flere hoveder op over de andre der gik rundt, så alle stirrede mere end normalt efter ham.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:08:24 GMT -5
Selv Felicia kunne rage op over nogle stykker her, da asiater per definition var meget små i højden. Det var trods alt dem der var flest af i denne del af byen! Hun kunne derfor heller ikke undgå at få øje på den meget høje mand midt i det hele. Hun vendte øjne, da hun opdagede at hun da vist havde set ham før - under ubehagelige omstændigheder.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:09:39 GMT -5
Maelstrom gik hen til en bod i mylderet, og fik nogle ris med noget tilhørende fisk. Han gik og spiste lidt af , mens han så fik øje på Felicia. Han smilede i hendes retning, og gik over mod hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:13:29 GMT -5
Felicia løftede overrasket brynene over smilet. Så vidt hun huskede, smilede fjender ikke til hinanden, medmindre de var ude på et eller andet, så hun forholdt sig stille. "Godeftermiddag," sagde hun syrligt, da han nåede indenfor hørevidde, så vidt, som hun nu lige kunne bedømme.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:15:18 GMT -5
Maelstrom stoppede op nogle meter længere hende, mens han nikkede venligt til hende. Han stod med en papbakke i hånden, der indeholdt ris og fisk. Han spiste af det med pinde, mens han så på Felicia. Han holdte en pause, kort og sagde: "Goddag, Felicia" Han smilede til hende - efter han havde fået noget mere information om skyggerne, var han blevet i langt bedre humør.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:19:51 GMT -5
"Skal jeg have vendt vrangen ud nu?" spurgte Felicia i det samme tonefald, som før. Hun havde lagt armene over kors og så forskende på den anden. "Af et eller andet overnaturligt pust, der skal tage livet af mig i en fart, eller mere pinefuldt, så jeg skal fortryde at jeg ikke arbejder for dig?"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:21:43 GMT -5
Maelstrom holdte igen en pause med spisningen "Overhovedet ikke, Felicia - Det lyder måske lidt mærkeligt.. Men bare glem hvad jeg sagde" han smilede venligt til hende, og spiste lidt mere inden han fortsatte "Jeg var bare i dårligt humør på det tidsspunkt" sagde han, og nikkede - og smilede venligt til hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:28:51 GMT -5
Felicia så lidt paf på Maelstrom. Det er et trick.. tænkte hun og hendes blik flakkede lidt rundt. "Kunne du i det mindste være oprigtig nok til at sige sandheden, ville det være rart," mumlede hun og så sig over skulderen.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:30:35 GMT -5
Maelstrom var færdig med at spise, en skraldespand var heldigvis ved en bænk et par meter fra ham, han gik over og smed pindene og papbakken ud - og gik tilbage til Felicia. "Jeg er skam oprigtig, Felicia - Jeg vil dig intet ondt" sagde han, og smilede venligt til hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:33:06 GMT -5
Felicia rystede på hovedet, da hun ikke kunne få øje på noget der kunne være et faresignal. "Hvorfor nu ikke det?" spurgte hun og så undrende på ham. "Det er da mærkelig at jeg først ikke skal kunne føle mig sikker og derefter, vil du mig intet ondt?"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:34:22 GMT -5
Maelstrom slog ud med armene "Jeg er bare glad idag, hvor jeg har været sur de andre dage - det er alt" sagde han, og så på hende, mens han smilede varmt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:37:02 GMT -5
Felicias bryn fløj i vejret. Det er da ellers nogle humørsvingninger der vil noget! "Javel - i så fald, foretrækker jeg til hver en tid det gode humør!" sagde hun bestemt, men ikke nær så uvenligt som før. Hun stolede dog ikke på ham.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:38:42 GMT -5
Maelstrom grinede "Det kan jeg godt forstå, andet ville sgu også være mærkeligt" sagde han, og smilede til hende - mens han stadig smågrinde en lille smule. "Vil du ikke med over?" spurgte han, og gik over til en bænk ved siden af. Han satte sig i den ene ende, så hun kunne sætte sig så langt fra ham, som hun ville.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 21:46:12 GMT -5
Felicia trak vejret dybt. Hun syntes stadig der var et eller andet lusket ved det hele. Alligevel fulgte hun med over til bænken og satte sig et godt stykke fra ham, uden at klemme sig op ad armlænet, som et forskræmt væsen. Hmm... "Er der nogen specielt grund til dette humørskift?" spurgte Felicia, da hun ville prøve at snyde ham til at afsløre sig selv.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 21:47:47 GMT -5
Maelstrom smilede "Selvfølgelig - Jeg er lige nået til et gennembrud mht. de skygger her" sagde han, og smilede igen - han vendte kort hovedet mod hende, men så igen væk fra hende.
|
|