|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:01:36 GMT -5
Udenfor alle teatrene, befandt sig folk i små mængder. Felicia gik op ad gaden i sin normale skikkelse, med det blonde hår og et almindeligt sæt tøj. Over skulderen hang en taske, som hun havde godt fat i, hvis nogen blev for langfingrede. Det skulle man altid huske på i storbyer. Nu ville det ikke være noget problem, hvis nogen stjal hendes taske - så ville hun jo bare indlevere dem i det nærmeste salatfad og gå videre, men alligevel. Man skulle vel være lidt almindelig indimellem?
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:04:32 GMT -5
anna vandrede op af gaden med en sportstaske hun var bare ude på lidt sightsien men hendes taske var vigtig hun holdt nærmest krampagtigt fast i den da hun passerede en flok meget skummelt udseende fyre " hvor er jeg nu " mumlede hun og mente det meget hun anede ikke hvor hun var
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:07:23 GMT -5
Felicia betragtede plakaterne der hang bag glaspladerne til udstilling. Mange af dem var spraglede, men der var også få melankolske. Hun smilede let og fik helt lyst til at se en forestilling. Hun vidste bare at hun ikke bragte penge nok med sig, så det måtte blive en anden gang. Felicia gik lidt i sine egne tanker og havde endnu ikke hørt den anden, da hun var lidt for langt væk til dette.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:10:02 GMT -5
hun gik og holdt konstant blikket fremad hun så felicia og gik hen imod hende " undskyld mig " mumlede hun til en mand der så ud til at ville tæske hende fordi hun passrede " undskyld. du kan vel ikke fortælle mig... hvor jeg er " hun rødmede svagt og betragtede felicia
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:12:05 GMT -5
Felicia vendte blikket imod hende der spurgte og smilede venligt. "På Broadway - der er ikke andre steder, hvor der befinder sig så mange teatre," sagde hun med det samme, lette smil. "Du var måske ikke på vej herhen?"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:13:37 GMT -5
" øhm.. jeg var ude og kigge men jeg er vist faret vildt... " sagde hun med et let grin på læben hun smilte tilbage og gav et kort nik som tak for hjælpen
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:15:36 GMT -5
"Det er også irriterende nemt at fare vild sådan et stort sted," sagde Felicia og nikkede. Alle havde prøvet at fare vild her, hvis de da ellers nogensinde besøgte New York. Felicia hankede let op i tasken og lagde hovedet en anelse på skrå. "Kan du selv finde videre, nu hvor du ved, hvor du er?" spurgte hun derefter venligt.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:17:59 GMT -5
" aner det ikke jeg ved ikke hvor mit busstoppested er henne nu... " hun kiggede over skulderen det var ikke noget problem at komme hjem hvis hun bare kunne skifte men her var propfyldt hun ville blive opdaget på nul komma fem så hun blev nødt til at gøre det som anna og anna var faret vildt
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:20:07 GMT -5
"Hvor skal du bruge bussen hen til?" spurgte Felicia der var i et vældigt snakkesaligt humør lige med ét. Hun smilede derfor på den samme, venlige måde til den høje kvinde og afventede sit svar med tålmodighed.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:22:06 GMT -5
" jeg har en retur billet til en turist bus tilbage til brooklyn... bussen går om en halv time og jeg aner ikke hvorfra " hun så sig rundt igen og smilede skævt til kvinden det var virkelig et problem
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:26:54 GMT -5
Felicia nikkede. "Bare følg efter mig, så skal jeg nok vise dig, hvor den går fra!" sagde hun derefter, venligt, og begyndte at gå gennem mængden. Sin venstre hånd, havde hun placeret i lommen på jakken. Felicia så sig kort over skulderen, for at se om den anden fulgte efter hende, eller bare stod og hang.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:28:25 GMT -5
hun satte igang i samme øjeblik kvinden begyndte at gå hun gik op på siden af hende " forresten mit navn er anna " hun smilte og rakte en hånd frem for at hilse ordentligt
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:32:26 GMT -5
"Felicia!" sagde hun med et smil og gav den andens hånd et forsigtigt klem. "Hyggeligt at møde dig, selvom omstændighederne kunne have været bedre!" tilføjede hun og satte farten lidt op. De havde ikke nødvendigvis travlt, men man vidste aldrig, hvad man kunne komme ud for, midt i det hele.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:34:01 GMT -5
hun trykkede hendes hånd igen og lod sin hånd falde ned i bukselommen hun smilte " tjaa men de kunne også have været værre " og ja med hendes kariere som helt kunne det have været meget værre
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:36:17 GMT -5
"Bestemt!" sagde Felicia, istemmende. "Vi kunne være stødt på en af de der skygger, hvis ikke vi holdt os her i lyset. De er ikke så rare... Har jeg hørt," tilføjede hun sigende bagefter. Og de var ikke rare, nej. Felicia havde ikke lyst til at støde på dem igen, men nu befandt de sig heldigvis heller ikke i gyderne på nuværende tidspunkt.
|
|