|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:38:22 GMT -5
" nej jeg har hørt det er nogle væmmelige skabninger... men det kunne nu være meget interasant at møde en en " det sidste mumlede hun for sigselv og regnede ikke med at nogen hørte det hun fulgte bare med felicia fortsat
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:45:25 GMT -5
Felicia nikkede. "Vi skal denne her vej," sagde hun og drejede om et hjørne med et lille smil. Det varede ikke længe før de var der, vidste hun. "Er du fra Brooklyn, siden det er der du skal hen?" spurgte hun interesseret.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:47:32 GMT -5
" ja jeg har boet der siden jeg var ni. men jeg vil gerne snart flytte... men det er ikke til at skaffe en lejlighed " svarede hun og satte remmen på sin sportstaske lidt højere op på skuldren " hvor er du fra? "
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:50:29 GMT -5
"Queens!" sagde Felicia og smilede let, hun tilføjede dog derefter med en lidt opgivende tone: "Medmindre, man har de rette forbindelser, eller vil tage sig til takke med en et-værelses lige midt i myldretiden!" Felicia satte farten lidt ned igen, da de ville nå om til busstoppestedet om et par minutter.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:54:14 GMT -5
" tjaa nogle gange må man jo nøjes men pyt jeg er ude det meste af tiden " det kunne godt virke mistænktsomt og det havde hun opdaget men viste det ikke på nogen måde hun fortsatte med at smile og satte ferten ned ligesom felicia
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:56:23 GMT -5
"Jah, men så ville jeg hellere holde mig til Brooklyn, hvis jeg havde en bedre lejlighed der," sagde Felicia med et let smil. Hun så dog lidt ekstra på den anden. Hun huskede højden fra en anden, hun var stødt på forleden, men der var da mange kvinder der kunne være stoppet ind i sådan en spandex dragt.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 8:58:26 GMT -5
hun smilte " det er vel okay... foresten ved du andet om de dersens skyggevæsener... hvordan de ser ud. om de kun kommer frem et sted... du ved " det virkede måske dobbelt så mistænkeligt at spørge om det men hun havde brug for informationer og hun regnede ikke med at blive gennemskuet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:00:36 GMT -5
"Er du journalist eller sådan noget?" spurgte Felicia og løftede et mistænksomt øjenbryn. Af en eller anden grund, havde journalister det med at stille for mange spørgsmål, også i deres fritid. Felicia brød sig ikke om for mange spørgsmål. I hvert fald ikke før hun vidste, hvad der lå bag dem. "Siden su er så ivrig efter at vide noget om de skygger?"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:03:41 GMT -5
" nej jeg har ikke rigtig noget job ligenu.. men du ved.. der er helte over hele byen.. men det er jo rart at være forberedt " hun smilte og så ikke på felicia hun kunne føle at hun var mistænksom og hun prøvede hårdt på ikke at sige for meget
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:05:41 GMT -5
"Ah, så du er bare nysgerrig," sagde Felicia og stak den anden et blødgørende smil istedet. Hun burde lade være med at være så mistroisk, selvom kvinden ikke så på hende længere og det som regel tegnede til at hun havde ret. "Jeg ved ikke meget mere end alle andre. De angriber tilfældige og forsøger enten at presse dem imod jorden eller indkapsle folk i deres klæbrige skyggetråde."
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:08:14 GMT -5
" uhada det lyder ikke rart... hvem har fortalt dig så meget om dem " nu var hun slev mistænksom felicia havde tidligere sagt hun ikke havde mødt dem før så hvordan kunne hun vide så meget om dem
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:10:08 GMT -5
"Det står i aviserne," sagde Felicia med et skævt smil. "Prøv at søge lidt i dem, vis du er så interesseret - det er nye rapporter om dødsfald hver dag, hvor man har fundet folk mast ned i asfalten, eller kvalt i de der mærkværdig, klistrede tråde." Felicia smilede og vidste at det var et pletfrit argument.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:11:50 GMT -5
hun kunne ikke undgå at mene at det var utrolig afledt... hun kunne ikke være mistænksom mere men pyt " javel ja det må jeg jo prøve " hun så på felicia og smilte
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:13:30 GMT -5
"Rigtig god idé," sagde Felicia med endnu et lille smil. Den der gensidige mistro, var nok ikke det bedste at have til en man netop havde mødt, men hun kunne ikke lade være med at syntes at det var et eller andet mærkeligt ved hende Anna der...
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:15:44 GMT -5
anna så sig vagtsomt omkring og knugede tasken lidt mere " har du ellers et arbejde? " spurgte hun og smilte men det var vist svært for dem begge at virke så glade når stemningen var lige til at skære i så tyg var mistroen imellem dem
|
|