|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:29:03 GMT -5
"Nej, jeg studerer - har for travlt til et arbejde lige nu," sagde Felicia med et nærmest sukkersødt smil, bare for at stemningen ikke skulle ødelægges helt igen. "Jeg har heller ikke brug for pengene, så det kan være det samme.."
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:31:09 GMT -5
" hmm tjaa derimod kunne jeg gost bruge et lille tilskud " grinte hun og gengældte felicias smil
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:37:14 GMT -5
"Så må du fange dig et job," sagde Felicia og rundede endnu et hjørne. For enden af denne avenue kunne man nu ane et busstoppested, hvis man havde gode øjne og der ikke lige stod nogen i vejen. Hun smilede stadig for sig selv. Dog en anelse skælmsk.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:44:34 GMT -5
" tjaa men jeg er bare dårlig til jobs... har aldrig tid " der var hun kommet til at sige for meget og selvom hende og felicia var blevet efter hendes mening gode venner måtte hun stadig tænke på en forklaring hvis hun nu spurgte hvorfor
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:46:55 GMT -5
"Du studerer måske?" spurgte Felicia og lagde hovedet let på skrå og så på Anna med en interesseret mine. ´Det kan vel ikke være andet, hvis hun ingen penge har... tænkte Felicia i sit stille sind. De nærmede sig busstoppestedet i en støt fart.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:48:29 GMT -5
" ja " var det eneste hun havde og sige imens lidt ærgede sig over at de snart var ved busstoppestedet " vi må mødes engang " sagde hun og så smilende på felicia
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:50:29 GMT -5
"Det gør vi jo nok," sagde Felicia med et skævt smil. "Hvis vi er heldige - New York er en ret stor by, når man tænker nærmere over det," tilføjede hun dernæst da de nåede busstoppestedet. "Hvornår er det den går?"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:54:46 GMT -5
" ja... stor... øhh lad os se den går om ti minutter " sagde hun og smilte der var et halvstort mylder ved busstoppestedet da mange skulle hjem med turistvussen
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:57:04 GMT -5
Felicia smilede skævt. "Så nåede vi det da snildt!" sagde hun med en anelse triumferende stemmeføring. Det blev lettere og lettere at finde rundt for hver gang, man gik her.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 10:01:03 GMT -5
hun smilte venligt " mange tak for hjælpen... det var pænt af dig " hun så påå hende og smilte stædig men mistanken var stadig kraftig fra dem begge
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 10:02:35 GMT -5
"Jeg havde alligevel ikke andet at give mig til," sagde Felicia med et venligt smil. "Hvis du kommer til Queens en dag, så finder jeg dig vel nok," tilføjede hun derefter og smilet blev en anelse skævt ved den kommentar. Det varede ikke længe før bussen kom - lidt for tidligt og holdt foran stoppestedet.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 10:06:36 GMT -5
døren åbnede med en brusende lyd og hun begyndte at gå ind hun smilte " tro mig... jeg finder dig " hun smilte og satte sig forest i bussen og lagde tasken på sit skød og vinkede ud af vinduet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 10:08:22 GMT -5
Felicia smilede og vinkede kort til Anna, før hun vendte sig om og traskede videre ned af avenuen med et lidt skælmsk smil på læben. Interessant... var hendes sidste tanke, som hun rundede et hjørne og forsvandt i mylderet.
//Out
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 10:13:04 GMT -5
//out
|
|