|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 9:03:22 GMT -5
The Grandmaster sad inde i Liberty Restaurant, han var naturligvis ikke sin normale form men alle der havde set ham før ville godt kunne kende ham! Han smilede lidt imens han satte sin gaffel ned i den bøf der var foran ham på hans tallerken. Han kiggede lidt rundt og smilte stadig! Den mad de fik var da egentlig meget god, den var slet ikke så god som han kunne lave den men man skulle jo prøve noget udenlandsk før man kunne sige om det var godt eller ej! Det eneste han rigtig havde ændret var hans hudfarve! Den var nu helt normal og han havde også taget et fint jakkesæt på! Han brød sig ikke om at gå i det men han blev ikke overgloet så det var egentlig fint nok!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:08:54 GMT -5
med et stod Magik og lænede sig op af bordets kan " må jeg tage plads " spurgte hun venligt og nikkede mod den tomme stol overfor ham hun havde en lang fornem kjole på hun havde ikke forstand på jorden og vidste ikke om det var normalt at gå i men pyt
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 9:14:30 GMT -5
The Grandmaster kiggede op på Magik og så sagde han med en venlig stemme "Med glæde! Det vil være mig en ære hvis du rent faktisk gad bruge lidt tid i min nærhver!" Han kiggede op på hende og så kiggede han hen på stolen der langsomt trak sig selv ud så Magik lige kunne tage plads på den uden problemer!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:18:04 GMT -5
hun satte sig med et smil " med glæde " hun havde hørt meget om the elders og der hvor hun kom fra var det en ære at møde en en ære kun få fik del i stolen trak sigselv ind da hun sad på den hun knipsede og en tjener kom løbende og spurgte om bestilling hun betragtede nøje menukortet " en lè steak og en stor flaske rødvin til at dele tom " sagde hun og så venligt på tjeneren der gik derfra og ikke anede hvorfra hun vidste han hed tom
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 9:26:00 GMT -5
The Grandmaster smilte lidt og vendte så blikket imod Magik og sagde så "Må jeg godt spørge dig om en ting? Ikke en ting jeg ikke allerede ved men en ting som jeg gerne vil have at du fortæller mig, hvem er du egentlig?" Han kiggede lidt rundt og vendte så igen blikke imod Magik og kiggede hende lige i øjnene
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:31:39 GMT -5
" jeg er blevet sendt hertil fra min dimension limbo... jeg skal asistere min nye mester i kampen mod de såkaldte skyggevæsener mere kan jeg ikke fortælle " tjeneren stilte hendes mad foran hende og skænkede rødvin op til dem begge hun brugte sine telepatiske evner til at sende ham en besked " og hvis du prøver så lad venligst vær med at læse mine tanker "
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 9:43:12 GMT -5
The Grandmaster smilte lidt og kiggede på Magik "Ahh ja Limbo! Det er såvidt jeg husker temmelig hyggeligt sted selvom jeg ikke rigtig havde så meget tid til at se mig omkring" Han smiler og spiser endnu et stykke af den bøf han har stående foran sig! Han kigger lidt rundt og siger så "Jeg behøver vel ikke fortælle dig hvem jeg er vel?"
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:44:18 GMT -5
" nej jeg har hørt alle historiene... grandmaster " smilte hun hun havde sandelig hørt meget om ham
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 9:56:05 GMT -5
The Grandmaster smilte lidt til Magik og så sagde han venligt "Jamen det var da godt! Selvom du ikke skal tro på alt hvad du hører!" Han tænkte ikke på noget specielt, det kunne bare godt være at der gik nogen ondsindede historier om ham! Han smilte hele tiden og spise noget mere af bøffen! Det var ikke en særlig god bøf i forhold til hvad han var vant til men han havde fået af vide at det skulle være en af verdens bedste så nu ville han alligevel lige spise den helt færdig før han sagde at han havde fået en der var meget bedre!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 10:04:01 GMT -5
mun smagte på sin bøf... den var sej i forhold til de ufatelig møre og perfekte bøffer hendes mor lavede " har den har slaks virkelig værdig her på jorden " mumlede hun ikke alt for højt men det smagte ikke ret godt
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 10:09:28 GMT -5
The grandmaster kiggede over på hendes bøf og lige da hun havde taget en bid smile han lidt og bøffen skiftede straks mørhed og blev så mør som ingen i nogen dimension havde smagt mere mør! " Jeg tror bare du har fået et dårligt stykke! Prøv igen!" Han smilte hemmelighedsfuldt til hende og han kunne næsten ikke lade være med at grine men han holdt sig og derfor grinte han ikke! Han kiggede bare Magik lige direkte i øjnene.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 10:17:45 GMT -5
hun smagte den var så mør den kunne tygges med et øjenbryn " ikke dårligt... jeg må lære det trik en dag " smilte hun og guffede løs hun havde ikke fået noget at spise længe
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 10:23:26 GMT -5
The Grandmaster ser overrasket på Magik "Tror du bare at det er et trick som man kan lære i løbet af en lille time? Det trick tager normalt omkring et halvt årtusind! Ikke fordi jeg selv synes det er så lang tid men de fleste her på egnen siger at det er temmelig lang tid! For at lære noget nyt bliver man nød til at træne det nye hver eneste dag indtil man ikke kan gøre noget ved det!" Han smiler lidt og tager et stykke af sin bøf op og kigger lidt på det. "Et trick som det er kunst! Et hvilket som helst lille stykke magi er kunsten i sin mest fornemme form!" Han tager stykket ind i munden og tygger det i et stykke tid hvorefter han synker det
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 10:25:47 GMT -5
hun smilte " hele mit liv er jeg blevet trænet du finder ikke mange der forstår magi og dets vigtighed som mig " smilte hun og kiggede på et stearinlys knipsede og det tændte hun så på grandmaster og smilte
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 10:34:10 GMT -5
The Grandmaster tager sin gaffel og peger på Magik med den "Ja men du har sandelig stadig at lære min unge ven! Må jeg være så flabet at spørge om navnet på din mester?" Der var ikke mange der normalt opgav deres mesters navn! Men at tale til The Grandmaster der nærmest havde optrænet alle de mestre der overhoved kunne findes var en ære i sig selv! Han var den ældste af alle elders og han var tit regnet for at være det mest kraftfulde væsen! Han vidste ikke hvor stærk Magik var men at hun skulle have bare en promille af hans kraft var usandsynligt!
|
|