|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 14:35:54 GMT -5
The Grandmaster smiler lidt og sagde så med en venlig stemme "Hvorfor slår vi os så ikke sammen imod den fælles fjende?" Han griner lidt, ikke en ondt grin men et varmt og hjerteligt grin der kommer indefra! Han smiler lidt til hende igen.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 14:38:01 GMT -5
" jeg ved ikke jeg har aldrig rigtig været en holdspiller " sagde hun og smilte æreværdig og varmt
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 14:45:12 GMT -5
The Grandmaster smiler igen "Det kan jeg heller ikke prale for at være! Der er bare den forskel at jeg heller ikke har brug for at have et hold! Jeg ville kunne udrydde næsten en hvilken somhelst fjende jeg bliver sat op imod ved et enkelt knips!" Han smiler lidt og knipser så for at demonstrere!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:28:14 GMT -5
hun smiler igen og drikker ud og overvejer om det er ved at være tid til at komme videre
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 9, 2007 8:37:07 GMT -5
The Grandmaster smiler til Magik og så bunder han sin vin. Han smiler endnu mere til hende og siger så "Skal vi se at komme videre? Jeg ved ikke hvor du skal hen og jeg har heller ingen idé om hvor jeg selv skal hen! Jeg tager regningen!" Han vifter til tjeneren der hedder Tom og siger til han at de gerne vil betale! Tom han går ud i køkkenet for at komme tilbage med regningen!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:40:23 GMT -5
" ja jeg smutter... jeg vil snart ud af den her kjole " hun rejste sig og tog kjolen af og smed den på gulvet hun havde sin dragt på indenunder hun smilte og vinkede og teleporterede sig væk mens folk så måbende på hende
//out//
|
|