magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 10:36:59 GMT -5
hun så på ham " jeg beklager det er en tradition der ikke må brydes at jeg skal kunne holde på den hemmelighed " hun nikkede ærebødigt men hun skulle holde sin sjæl ren og det ville være det samme som at lyve at fortælle det
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 10:44:22 GMT -5
The Grandmaster kiggede irriteret på Magik "Du kan vel fortælle din mester næste gang du ser den at du har mødt The Grandmaster! Så kan din mester jo fortælle hvor ligeglad den er!" Han kiggede ned på sin bøf og skar et lille stykke ud af den som han puttede i munden. Han kiggede ligeglad op på Magik og så smilte han et skummelt smil hen til hende! Det undrede ham om hvorfor hun så det som en pligt at holde sin mund! Der var ingen der ikke måtte sige det men flest ville bare ikke for ikke at røbe deres ømme punkt!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 10:46:43 GMT -5
" det var ikke for at fornærme dem og hvis de insistere var det min mor dronningen af limbo " hun spiste videre og overvejede hvorfor det var så interasant for ham at vide
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 10:53:17 GMT -5
The Grandmaster smiler og kigger på Magik "Hende kan jeg godt huske men jeg er ikke helt sikker på at hun var dronning dengang jeg kom forbi. Hvis du vil kan du jo altid hilse hende fra mig næste gang du ser hende! Vi kendte faktisk hinanden temmelig godt dengang hun var en lille pige! Og tænk, dengang så jeg ud som jeg gør nu!" Han grinte lidt og smilte så igen til Magik "Ved du hvem der var min mester? Og ved du hvem jeg har været mester for?" Spurgte han og kiggede hemmelighedsfuldt på Magik. Han havde aldrig haft en mester eftersom han var den første! Han havde tilgengæld været mester for en hel del store magikere
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 10:57:54 GMT -5
" du har ingen mester da du var det første levende væsen men du trænede min far og lærte ham at behærske soulsword " hun så på ham og tænkte hun kendte ikke andre men han havde trænet hans far engang
((det var faktisk grandmaster der udryddede limbo's hær og hendes far ved at sætte en anden planets hær løs på planeten men det siger vi lige hun ikke ved x3)
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 11:04:41 GMT -5
The Grandmaster smilte lidt og kiggede på Magik. Det ville nok være usmart at sige at han ikke havde trænet hendes far godt nok fordi så ville han nemlig have vundet kampen! I stedet lod han som om han ikke vidste noget om det og sagde så "Hvordan går det ellers med ham?" Han prøvede lidt at smile men hans ansigt var helt seriøst og han havde ikke særlig meget lyst til at lave sjov med hendes far! Han havde været dygtig men åbenbart ikke dygtig nok!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 11:07:33 GMT -5
" han er død " sukkede hun og så ned i bordet hun kunne tydeligt huske da hun som 14 årig fik at vide at hendes far var død i krigen men den eneste forskel der var var at hun skulle træne dobbelt så hårdt for at hun kunne være den nye arving af soulsword
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 11:14:49 GMT -5
The Grandmaster kiggede chokeret på Magik og sagde så "Hvor er Soulsword nu? Det må ikke komme i de forkerte hænder! Jeg håber virkelig ikke at det er gået tabt i krigen!" Han smilte ikke, han kiggede hende bare direkte i øjnene! Han vidste rent faktisk ikke hvor Soulsword befandt sig selvom han tænkte at det nok var med Magik! Men man kunne jo aldrig være helt sikker!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 11:22:16 GMT -5
" det er hos mig nu jeg er den eneste udover dig og dr.strange der er stærk nok til at bære det " sagde hun med en trist undertone og så ned i bordet soulssword var ikke et sværd man kunne se medmindre man brugte det det lå i sjælen og krævede en med stærk spirituel magt at påkalde det
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 11:38:12 GMT -5
The Grandmaster kiggede lidt på Magik og så smilte han "Det er jeg nu ikke helt sikker på! Vi er nok de eneste der nogensinde vil komme i nærheden af det!" Han smiler lidt og spiser det sidste af sin bøf! Han drikker lidt af den vin han næsten ikke har rørt og så smiler han til Magik. Han tænker lidt på at sige noget pænt om hendes påklædning men han gør det ikke!
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 11:43:52 GMT -5
hun smilte lidt og drak en lille smule " det smager som vinen derhjemme " grinte hun det var det eneste der mindede hende om hendes dimension hun havde set indtil nu hun spiste det sidste af sin bøf og tørede sig om munden med en serviet
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 12:01:18 GMT -5
The Grandmaster smilte lidt og kiggede over på Magik "Ja næsten! De er faktisk ganske gode til at lave vin hernede!" Han smilte lidt! Han tænkte lidt over om han egentlig kunne gøre det bedre men kom frem til at det kunne han nok godt, men at han ikke rigtig gad prøve! Han blev ved med at smile og så drak han lidt mere af vinen
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 13:21:05 GMT -5
hun smilte og tog en slurk mere " om jeg må spørge... hvorfor er du egentlig her på jorden " spurgte hun og så pludseligt undrende på ham
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 14:25:41 GMT -5
Gm kiggede lidt på Magik og så smilte han til hende "Jeg er her ganske enkelt fordi jeg har hørt i min øresnegl at der er noget galt hernede! Derfor vil jeg lige tjekke om maden nu også er som den plejer og om folk er flinke imod hinanden! Det lader ikke til at det har noget med det at gøre så jeg leder bare videre!" Han smilte lidt og drak sit rødvinsglas ud! Han kiggede sig lidt rundt men gad ikke rigtig kalde på en tjener.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 14:28:16 GMT -5
hun smilte hun så på hans glas og den lille dråbe i bunden af glasset huhn lavede et mærkeligt håndtegn og dråben nærmest voksede indtil glasset var fyldt igen hun grinte lidt og smilte " nogenlunde samme grund som at jeg er her "
|
|