|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 13:42:45 GMT -5
Black Cat stod på toppen af den ene af Brooklyn Bridges piller og så ned på trafikken som så mange gang før. Det havde vist sig at der faktisk skete alt for mange forbrydelser herude, der for det meste indebar at der blev taget menneskeliv i hobetalt - desværre! Forhåbentlig er det mere roligt i aften, kunne hun derfor ikke lade være med at håbe det. det ville i hvert fald ikke gøre hende noget!
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 13:59:22 GMT -5
Juggernaut går langsomt over broen med armene hængende langs siden. Han tænker over en masse og om han mon nogensinde får fat i Dr. Xavier....det ska han.....Juggernaut kigger rundt på bilerne der køre langsomt forbi ham med børn og voksne der stirre på ham, men han er ligeglad...lige nu er han fuldstændig ligeglad.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 14:04:52 GMT -5
Felicia så ned fra bropillen og fik øje på en meget stor mand der kom gående. Kunne han ikke se at han ville blive kørt ned, hvis ikke han passede gevaldigt på? Et øjeblik efter dæmrede det et eller andet sted i Felicias hukommelse. Hun havde set den store skikkelse et eller andet sted før - fra den samme vinkel, men hun var ikke sikker på hvorfra. Det varede derfor ikke længe, før hun tog turen ned fra bropillen i sin trofaste wire og landede på fødderne et sted foran ham. "Du risikerer at blive kørt ned!" sagde hun og rullede wireren sammen igen.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 14:07:06 GMT -5
"Det er ik mig der ska passe på at blive kørt ned....det er dem der ska passe på med at køre mig ned" Siger Juggernaut og kigger på den forførende og eller meget pirrende dame der stod foran ham i det stramme latex udstyr
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 14:12:58 GMT -5
Felicia løftede et hvidt øjenbryn af ham og trak selv lidt ind til siden, da hun ikke brød sig om at blive kørt ind i! "I så fald.. Hvorfor så gå på en bro?" spurgte hun derefter og krydsede armene over brystet med en let spørgende mine.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 14:15:25 GMT -5
"En bro er vel lavet for at ku komme over på den anden side ik? eller tar jeg fejl?" Siger Juggernaut og kigger lidt Spørgende på Damen der stod overfor ham. Hun var vidst ik helt normal ku han regne ud ved hjælp af at se på hendes tøj og adfærd.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 14:22:15 GMT -5
Felicia nikkede. "Men du befinder dig i kørebanen - det er ikke meningen, man skal gå her," sagde hun derefter, blot for at pointere det, havde hun lagt tryk på 'gå'.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 14:24:17 GMT -5
"Folk plejer at sige jeg tramper men ok....Jeg går hvor jeg vil" Siger han og lægger tryk på "går" han kigger op og ned af hende og går langsomt videre og forventer hun går med
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 14:30:33 GMT -5
Felicia kneb kort øjnene sammen og fulgte efter, som om, hun var blevet bedt om det. "Folk kan komme til skade af det!" sagde hun bestemt, men ikke vredt, bistert, eller noget i den dur.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 14:32:07 GMT -5
"Det ved jeg" siger han og går videre "Men når man ser dig kan det også være farligt at køre bil samtidig" Siger juggernaut som en slags kompliment og griner lidt men fortsætter stadig med at gå
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 14:49:01 GMT -5
Felicia vendte kort øjne af ham. "Det er ikke det samme," sagde hun, næsten lidt irriteret over det. Hun ville ikke skifte kostume igen, der var simpelthen for besværligt at sy endnu et og få det syet af en anden, var nok lidt for risikabelt!
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 14:51:20 GMT -5
"den eneste forskel er at jeg er stor og muskuløs du er spinkel og har store kasser" siger Juggernaut ligeud og fortsætter med at gå..men han går lidt ind til siden for at gøre hende den sortklædte lidt gladere...
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 14:56:28 GMT -5
Felicia fnøs. "Kan jeg da ikke gøre for," sagde hun derefter og dækkede godt for brystet med de korslagte arme. Hun kunne godt følge hans pointe, men hun gjorde det jo ikke selv med vilje.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 14:58:09 GMT -5
"Jeg kan heller ikke ændre på at jeg fylder og ser anderledes ud...kan jeg?" siger Juggernaut og griner lidt da han ser hun dækker mere over brysterne end før han sagde det til hende...han griner lidt igen "Men nu ik så tvær jeg er gået ind til siden ik?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 15:28:48 GMT -5
"Nej, kan du vel ikke," sagde Felicia, der følte sig frygteligt udsat lige pludselig. Måske den alligevel skal lukkes til, dragten.. tænkte hun og skævede lidt rundt. "Jo, godt nok det med siden, ja," sagde hun og nikkede. Hun ville ikke virke tvær, for det var hun ikke - bare lidt flov, hvis man kunne sige det sådan.
|
|