Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 15:38:56 GMT -5
Juggernaut grinte lidt....han nød hendes "Selskab" hvis man ku kalde det, det. Selvom Juggernaut var temmelig Vred hele tiden havde han da sine lyspunkter nu og da. Juggernaut kiggede igen på Damen i det sorte tøj "Og hvad må jeg så kalde dig?" Spørger han og kigger op og ned af hende i et stykke tid
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 15:43:06 GMT -5
"Black Cat," sagde Felicia og pegede kort på sit kostume. "Fremgår det ikke lidt klart af antrækket? Jeg magler måske ørerne.." spurgte hun og lagde igen armen tilbage på sin plads over brystet.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 15:46:02 GMT -5
"Det er nok det ska du se....og måske halen" Siger Juggernaut og kigger lidt op og ned af hende....en kat? Tjoh ku hun vel godt være tænker han og griner lidt indvendig "Mig kan du kalde Juggernaut" Siger han i et lidt venligere toneleje
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 15:54:48 GMT -5
"Haler er for besværlige," sagde Felicia og fortsatte blot med at gå. Hun satte farten en anelse op, så hun kunne følge lidt bedre med den anden. "Mærkværdigt navn," påpegede hun derefter.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 15:57:42 GMT -5
"Tjah er jeg ik også en mærkværdig person? det ene ska vel passe til det andet ik?" Siger Juggernaut og prøver at smile lidt...han kigger lidt på Black cat...jo mere han så på hende jo mere ku han se ligheden... han smilte inden i sigselv og gik videre i et lidt roligere tempo...."Reder du så dagen eller hvordan?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 16:02:59 GMT -5
"Tjoh," sagde Felicia og trak lidt på skuldrene. "Jeg ved ikke om jeg reder dagen.. Tror mere jeg forværrer den.. Det siger politiet i hvert fald når de opdager, jeg har nappet noget mere de troede de kunne gemme fra mig.." Hun smilede let triumferende for sig selv.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 18:30:48 GMT -5
"Så du er faktisk lidt en af de onde?" siger Juggernaut spørgende da han nødigt ville op og slås med hende...ik fordi han ik troede han ku tage hende men mere fordi at hun virkede flink og mere loyal
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 18:39:27 GMT -5
"Ond?" sagde Felicia og løftede et øjenbryn af den anden. "Er det ondt at tjene til føden? Ellers har jeg godt nok problemer.."
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 18:43:38 GMT -5
"nej men det betegner de det som" siger Juggernaut og peger imod bilerne der suser forbi dem imens de går. "Jeg tjener jo selv kun til dagen og vejen...næsten"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 18:49:07 GMT -5
"... Næsten?" sagde Felicia og rystede på hovedet. "Det lyder.. Specielt," sagd ehun og lagde hovedet en anelse på skrå. Bilerne kørte i en stor bue udenom Juggernaut og førerne gloede med opspilede øjne på den store mand.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 18:50:10 GMT -5
"ja jeg har jo også slået nogen ihjel" siger Juggernaut "Men det er hvad der sker når man har de her kræfter" Juggernaut smiler til Damen og nyder hendes Udseende
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 18:54:27 GMT -5
Felicia trak på skuldrene. "Stort set alle i denne her by har slået nogen ihjel, så det kommer ikke ligefrem bag på mig," sagde hun og rystede let på hovedet.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:09:46 GMT -5
"Nu har jeg jo heller ik bare slået nogen ihjel.....jeg har slået mange ihjel på mange måder" siger Juggernaut og snakker som om det var normalt imens han går "Men hvad laver en yndig dame som dig så ellers?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:15:49 GMT -5
"Hvorfor spørger alle om det?" tænkte Felicia højt og vendte kort øjnene mod himlen. Hun rømmede sig dog kort. "Jeg holder lige på min identitet her, tak," sagde hun derefter.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:17:03 GMT -5
"Identitet....ja ja så gør du det" siger Han og griner lidt og kigger så på hende....en lillebitte maske var det eneste der gemte hendes ansigt ellers ville man ku genkende hende? Identitet ja tak?
|
|