|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:19:47 GMT -5
Felicia så olmt på ham. "Som i - mit navn og hvor jeg kommer fra og hvad jeg foretager mig udenfor kostumet," sagde hun, da hun på det nærmeste kunne regne ud, hvad han tænkte.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:21:31 GMT -5
"jeg ved godt hvad en identitet er men sagen er den at du ik rigtig kan skjule den forevigt" Siger Juggernaut og kigger igen lidt på hende og indser at de snart er ved enden af broen "et sted du vil hen?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:24:17 GMT -5
"Jeg er kendt af staten, men det betyder ikke nødvendigvis at resten af verden, skal vide det," sagde Felicia myndigt og løftede øjenbrynene. "Regner med at skulle tilbage på min vagt, nu hvor uroen er gået ind til siden!" sagde hun med et let smil.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:26:58 GMT -5
"Så du er en ordenshåndhæver? det er ik så godt" siger Juggernaut og stopper op foran hende og kigger hende lige i øjnene "Jeg er ik så glad for den slags" siger han og stirre bare på hende
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:28:37 GMT -5
"Synd for dig," sagde Felicia blot med et skuldertræk. "For dem er der ret mange af på de her kanter, så du bliver nok irriteret af andre end mig, hvis du bliver her," fortsatte hun derefter.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:29:55 GMT -5
"Det ved jeg men hvis jeg blir ved er der måske ik ret mange af dem mere" siger Juggernaut...han ville så nødigt slås med hende...hun var så flink....men en fjende er en fjende
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:33:58 GMT -5
"Ordenshåndhævere er også folk, som dig og mig - de holder bare orden i verden, sådan at der ikke er nogen der pludselig får storhedsvanvid og slår store befolkningsantal ihjel, uden nogen form for grund," sagde Felicia med et skuldertræk. Hun burde nok være bange for Juggernaut, men det var hun ikke rigtig. I hvert fald ikke endnu.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:36:05 GMT -5
"Nåå...på den måde.." siger Juggernaut og kigger lidt frem og tilbage...."så forstår jeg det bedre" siger han lettet og er glad for han ik ska til at slå på hendes kønne ansigt
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:40:04 GMT -5
Felicia rystede let på hovedet. "Og så er jeg nok heller ikk ordenshåndhæver.. siden jeg stadig stjæler fra folk," sagde hun med et let grin og forsvandt derefter op i en af broens wirere, på vej op til bropillerne igen.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:42:22 GMT -5
Juggernaut kigger op efter hende Han holder øje med hende for at se om han sku følge efter eller om han sku gå sin egen vej
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:45:48 GMT -5
"Farvel, lille mand!" sagde Felicia og vinkede kort til Juggernaut, før hun forsvandt helt op på bropillen. Her kunne hun i det mindste holde øje med folk. Hun skulle ikke nyde noget af flere folk der gik midt på vejen. Eller spøgelsesbilister, eller røde snotklatter der pludselig blev til teenagere. Felicia skulle bruge lidt fred, for en gangs skyld.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 19:47:46 GMT -5
Juggernaut kiggede op efter hende og rystede på hovedet og gik atter videre ned af broen og ud i den store by
//Out
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 17, 2007 19:52:34 GMT -5
Felicia trak lidt på smilebåndet af den store mand og rystede dernæst på hovedet. Som sædvanlig blev hun på bropillen i et godt stykke tid, hvorefter hun tog hjem til Koneko, da solen efterhånden begyndte at stå op.
|
|