Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:11:05 GMT -5
satana teleporterede sig frem på sletten hun var lettere forpustet i forhold til andre der teleporterede som en evne måtte hun bruge magiske kræfter til det hun havde sin normale uniform/dragt på
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:16:13 GMT -5
Maelstrom kom gående hen mod hende, helt roligt som vidste han at hun var der - eller at han havde ventet på hende. Da han var ca. 5 meter fra hende, smilede han et intetsigende smil og sagde "Velkommen til oververdenen igen, Satana - det er længe siden jeg har hørt om dine eventyr heroppe.." han havde mange øre i natten, og vidste altid hvem der kom, og hvornår.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:18:44 GMT -5
" javel ja... jeg ville ikke ligefrem kalde dem eventyr " mumlede hun og så vagtsomt på ham med armene over kors
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:21:04 GMT -5
"Nydelig som altid, kan jeg se.." sagde han, og kiggede op og ned af hende, med et smil i mundvigen. Han udlod at snakke mere om hendes eventyr.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:22:43 GMT -5
" takker for rosen " mumlede hun og virkede dog lidt venligere end før og lod hendes arme glide ned langs siden
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:25:37 GMT -5
Maelstrom nikkede, stadig halvsmilende - før han så fik et mere alvorligt udtryk i ansigtet "Hvorfor er du kommet? tiltrukket af skyggerne, kan jeg regne ud - ligesom alle os andre, men er du her for at hjælpe? Eller for at udnytte det?" spurgte han interesseret.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:32:38 GMT -5
" neaah mennesker interaserer mig ikke... men jeg har altid gerne villet se new york " sagde hun med et lille grin hun havde virkelig ingen interasse i hvorvidt mennesker levede eller døde
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:35:31 GMT -5
Maelstrom smilede "Jeg er helt enig, jeg kunne ikke tage mig mindre af om hvorvidt disse latterlige, imbecile mennesker døde eller ej" Han smilede, han sagde hvad hun tænkte, bare omformuleret.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:37:49 GMT -5
" jo flere døde jo længere må min far arbejde " grinte hun med en ond undertone og satte for en sikkerhedsskyld et skjold i hendes hoved for at ingen kunne læse hendes tanker hverken eller mere hvis nogen udspionerede dem
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:40:10 GMT -5
Maelstrom smilede "Jo flere døde, des mindre inkompetance" sagde han, for at give hende modspil - og så igen op og ned af hende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:41:47 GMT -5
hun smilte med et glimt i øjet " jo flere døde jo mindre Konkurence " hun smilte igen med en lidt skummel undertone
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:44:32 GMT -5
Maelstrom smilede til hende, frækt på én måde - alvorligt på en anden. "Det kommer vel an på om man ser dem som konkurrence, Satana.." sagde han
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:46:40 GMT -5
hun fnøs " intet menneske kan give mig nogen form for konkurece men man ved jo aldrig hvem man... møder " det sidste sagde hun med en lidt fræk undertone men ikke så vanvittigt tydeligt mens hun gik lidt tættere på ham og gik lidt rundt om ham og så op og ned af ham
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:48:34 GMT -5
Maelstrom smilede "Jeg er ikke menneske.." han så på hende som hun gik omkring ham, han smilede til hende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:50:12 GMT -5
hun fnøs " så er vi to... men det vidste du nok i forvejen " hun så på ham med et lidt skummelt og ondsindet blik hun var ikke et menneske hun var en dæmon så vel som hendes far
|
|