|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:52:24 GMT -5
"Selvfølgelig, Satana - Ligesom resten af din familie fra de nedre planer, så er du en djævel, eller dæmon om du vil" sagde han, og smilede bare intetsigende til hende, han nød at hun prøvede at skræmme ham, eller afskrække ham - eller hvad hun nu lavede.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:56:06 GMT -5
hun grinte kort og så på ham igen en djævel kunne man godt kalde det satan var jo hendes far far hendes mor var dæmonen lillith kendt for at bade i blod på slagmarker hun så bare op og ned af ham og nød stemningen " men hvad er det med de her skygger... mange er kommet til underverdenen på det sidste døde på nogle mærkværdige måder hun så intereaseret på ham
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 14:57:35 GMT -5
"Jeg deler ikke min viden med hvem somhelst" sagde Maelstrom, og trak på smilebåndet, han glædede sig vel på et eller andet plan til at se hvordan hun reagerede.. Ville hun tage det som en udfordring, eller hvordan?
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 14:59:51 GMT -5
hun smilte på en mærkelig blanding mellem skummelt og frækt og satte hænderne på hoften og gik tættere på ham så hun stod omkring en og en halv meter fra ham " jeg er ikke hvem som helst " smilte hun med et blink i øjet
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 15:01:30 GMT -5
Maelstrom grinede kort "Bevis det" sagde han, og smilede til hende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 15:05:10 GMT -5
hun smilte ville han have en kamp? hendes øjne glødede rødt nærmest flammende og de to totter blev hårde og satte sig som ægte horn " sig frem " sagde hun med en nu lidt anderledes stemme mere mørk og skummel som hun næsten viste sit sande jeg
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 15:07:31 GMT -5
(Bare lige som fodnote - husk at hun kun kan bruge de evner du har skrevet under beskrivelse i oververdenen - sådan noget som at skabe horn, og blive en djævel er noget hun kun kan i hendes egen nedre verden)
"Jamen - Jeg ligger mig på knæ, og fortæller dig alt jeg ved, hvis du for så meget som et slag ind, min kære - du bliver nok overrasket" han smilede til hende, prøvende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 15:09:53 GMT -5
((jeg har glemt at skrive det på... tænkte ikke på det som en evne skal nok ordne det sorry )) hun smilte hun var ret forberedt på en overraskende kamp men hendes øjne og hår blev hurtigt normalt " det er ikke det vær... min far blir sikkert bare vred " grinte og lavede et dengse udtryk
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 15:13:06 GMT -5
Maelstrom slog en latter op "Er du bange for mig, Satana?" spurgte han og smilede drillende til hende "Det havde jeg ikke forventet.. Du ved jo ligeså vel som mig, at din far næppe tager sig af hvem du kæmper imod" Han grinede, og så en smule triumferende på hende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 15:15:41 GMT -5
" jeg er ikke bange for noget " sagde hun med en slesk undertone og lidt grinene " ikke hvem jeg kæmper mod men den sidste der slog mig ihjel hænger på et hjul for sig selv " hun grinte ondt og mindede dengang hun blev dræbt af bassilisk
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 15:17:47 GMT -5
"Så kæmp imod mig" sagde han og smilede "Hvis du altså ikke er bange for noget" han grinede og så på hende, drillende og alvorligt på samme tid "Vinderen af kampen, bliver tilbedet af modstanderen" han grinede igen, høj risiko at tage, men han regnede med at det blot ville stimulere hende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 15:21:39 GMT -5
hun grinte " jeg falder under ingen omstændigheder på knæ for nogen men nå du siger det på den måde " hun smilte mens det skete igen dog glødede hendes øjne mere ivrigt nu og i næste sekund stod hun omkring en meter bag ham og kastede en ildkugle i høj fart mod hans ryg
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 15:24:03 GMT -5
Maelstrom smilede, og ildkuglen stoppede i luften, og faldt til jorden. "Jeg vil tilbede dig, hvis du så meget som rammer mig" sagde han overlegent, og vendte sig langsomt om mod hende "Jeg har altid gerne ville have en dæmon til at tilbede mig, især en kvindelig én med dit udseende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 15, 2007 15:26:28 GMT -5
hun smilte " smirende " sagde hun med den mærkværdige dobbelt stemme den ene del lød lys og rystende og den anden som hendes egen bare mørkere og ondere hun teleporterede tre gange rund om ham og skød en ildkugle mod ham hver gang det gik så stærkt at de næsten kom mod ham på samme tid
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 15:28:16 GMT -5
Ildkuglerne stoppede alle sammen i luften, på samme tid - og blev nu vendt mod hende, og fløj med samme hastighed mod hende, som de blev kastet mod ham. Han så smilede til "Ja.." sagde han.
|
|