|
Post by Maelstrom on Mar 15, 2007 16:08:01 GMT -5
Maelstrom smilede bare "Det skulle ikke undre mig om du er igang med at sætte mig i en fælde her, Satana - Så jeg synes endelig bare at du skal blive ved, mens jeg bliver herovre" til trods for sine udtalelser, blev bulen i hans bukser større og større.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 9:02:16 GMT -5
hun smilte og teleporterede sig så hun nu sad oppe på hans skuldre ret højt oppe " nååh er man bange for den lille djævle-tøs " sagde hun sukkersødt
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 9:09:42 GMT -5
"Overhovedet ikke" sagde Maelstrom med en lidt irriteret, og alvorligt mine på. Han så op - hun ville sikkert sætte kløerne i ham ligeså snart han lod hende få muligheden. (Må jeg bruge mine evner? Skal spørger, ellers er det powerplay, da mine evner ikke kan 'misse'. Maelstrom kontrollere éns indre, og kan feks. lamme en person, få dem til at falde sammen med et hjertestop. Han kan alt. Jeg vil selvfølgelig bare bruge mindre farlige ting, så din karakter ikke bliver dræbt Men vil lige have accept inden jeg gør noget, for det skal jeg desværre
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 10:13:43 GMT -5
((jeg ved ikke rigtigt hvis man ikke kan undgå den på nogen på nogen måde og det er powerplay så synes jeg ummiddelbart at det er lidt unfair hvis de nu kommer i kamp men lad gå denne ene gang indtil vidre hvis han ikke slår hende ihjel .. forresten så behøver han ikke være så nervøs hun angriber ikke )) hun smilte og hoppede ned og gik med ryggen til ham lidt væk med hænderne i hoften på en måde som en supermodel der viser den nyeste undertøjsmode
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 10:16:21 GMT -5
(Det er bare powerplay fordi man jo ikke må sige at andre ting sker uden en persons tilladelse. Feks da du teleporterede dig op på mine skuldre var det powerplay, fordi min karakter KUNNE jo have rykket sig, men du skrev i dit indlæg at han ikke gjorde. Get the point? Maelstrom smilede til hende "Hvor vidt vil du gå for manden du tilbeder, og samtidig skal have information ud af.. ?" spurgte han, og så smilende til.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 10:18:36 GMT -5
hun vendte sig og smilte et slesk smilt " for den jeg tilbeder... meget kort men informationer... ak der er næsten ingen grænser " sagde hun med et slesk lidt frækt og forhandler agtigt smil ((han kan jo ikke se at hun teleportere sig op på hans skuldre ))
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 10:23:28 GMT -5
Maelstrom grinede, det morede ham lidt dette her - og tændte ham på samme tid. "Det lyder urtolig interessant" sagde han i et alvorligt tonefald, og smilede så til hende, med et blink i øjet.
(Det er powerplay alligevel, hvem hindrer ham i at flytte sig fordi han forventer en fælde, og tror at hendes teleportation er fælden? Sådan noget er powerplay)
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 10:26:12 GMT -5
(ja okay... men der er heldigvis ingen skade sket )) hun smilte " men det må vi jo snart se på " hun blinkede frækt med det ene øje og sendte ham et håndkys og vendte sig for at gå (hun kan stadig fanges ))
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 10:29:06 GMT -5
Maelstrom gik hen til hende, og stillede sig foran hende. "Du må da ikke gå, lige når det er ved at være sjovt?" sagde han og smilede, mens han halvdelen af tiden kiggede på hendes bryster, og den anden halvdel på hendes ansigt.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 10:30:58 GMT -5
" nåhh dada " hun smilte og vendte sig og bukkede sig ned og lod somom hun ordnede noget på hendes fødder hendes bagende pegede opaf i de utrolig stramme bukser
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 10:33:28 GMT -5
Maelstrom trak forbløffet hovedet en anelse tilbage, mens han stirrede på hendes røv. Han smilede og sagde; "Jaeh - Det ser nu ud som om at din røv gerne vil ud af de der bukser.." sagde han, som en hentydning, og stirrede fortsat på den.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 10:43:03 GMT -5
hun rettede sig op og vendte sig mod ham " ja.. ved du hvor jeg kan finde en rigtig mand heromkring " hun smilte frækt med et blink i øjet
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 10:45:09 GMT -5
Maelstrom sænkede øjenbrynene "Neej.. Men jeg ved hvor du kan finde en super-mand.. Og han står lige foran dig, faktisk" sagde han, og rykkede tættere på hende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 16, 2007 10:48:05 GMT -5
hun smilte og gik så de stod næsten kun en halv meter fra hinanden hun bed sig i læben men ikke på en nervøs eller betænksom måde men på en fræk og ophidsende måde hun holdte armene på hendes hofter og hendes bukser gled lidt ned " bevis det "
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 16, 2007 10:49:32 GMT -5
Maelstrom gik endnu tættere på hende, så de kunne føle hinanden ånde. Han havde skrumpet sig lidt, for ikke at være så høj i forhold til hende. "Gerne.. Skal jeg hjælpe dig lidt med at få det der af?" spurgte han.
|
|