|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:14:41 GMT -5
hyperstorm stod ved breden han kiggede ud over havet han havde endnu ikke vænnet sig til denne tidsalder men han havde heller ikke fundet den ultimative udfordring
|
|
|
Post by Carnage on Mar 6, 2007 14:18:40 GMT -5
Carnage kom stresset løbende gennem sandet, han virkede udmattet - og han var indsmurt i blod, dog ikke hans eget. Han så et skikkelse på afstand, og stoppede ud - og fik vejret, da hans vejrtrækning atter var normal begyndte han at gå mod skikkelsen. Han var i hans muterede jeg, hans sande jeg - et stor brutal klump slim, med store muskuløse arme, og muskuløse ben.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:20:14 GMT -5
han havde lagt mærke til ham men han rørte ikke en muskel han stod bare og stirrede på vandet
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:24:28 GMT -5
Dr.Strange kom flyvende med kappen flagrende omkring ham - han kom fra havet, og fløj ind mod de andre, han fløj meget hurtigt, og stoppede op som han rent faktisk var lige foran Hyperstorm, han så afventende på ham - Hyperstorm vidste måske ikke at han stod overfor den mest famøse, og respekterede troldmænd i hele universet.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 6, 2007 14:24:57 GMT -5
Carnage så den anden skikkelse komme flyvende tættere på, han betragtede dem lidt på afstand, mens han stille bevægede sig tættere.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:26:43 GMT -5
" hvad vil de mig hr " mumlede han og så på dr. strange han afvendtede stadig carnages bevægelser men var forberedt på alt lige nu
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:29:23 GMT -5
Dr.Strange smilede venligt til manden "Ikke noget ondt, kan jeg garantere dem" Han svævede langsomt ned, og stod ved siden af manden "Smuk udsigt" konstaterede han, og afventede en reaktion, han havde også set Carnage i baggrunden.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 6, 2007 14:30:26 GMT -5
Carnage morfede sig til et menneske, han var en middelhøj mand, som så helt 'normal' ud, normal bygning, sort hår og sort fipskæg, og en lidt brun hud. Han gik mod de andre "Hey!" råbte han venligt.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:33:06 GMT -5
" den minderz mig om noget.... men hvad " det sidste mumlede han og rettede blikket mod carnage og gav blot et nik som svar han var ikke i sit bedste humør idag
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:35:11 GMT -5
Dr.Strange smilede bare til manden og vendte sig om, og så på Carnage - selvom han så igennem morfningen, og så carnage komme - istedet for en menneske.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 6, 2007 14:36:00 GMT -5
Carnage genkendte nu skikkelsen som han havde hørt rygter om var kommen til byen - Docter Strange. Han vendte sig om, og løb derfra.
//out
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:38:37 GMT -5
han så carnage løbe derfra han undrede sig ikke... man kunne mærke dr.strange's energi den var kraftig... måske var han den modstander han søgte " hvem er du? "
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:40:40 GMT -5
"Doctor Strange" svarede han, og vendte sig igen mod Hyperstorm, afventende en reaktion - da han hørte hans navn, de onde reagerede meget negativt, tit - og skred, eller fik knups. De gode blev altid beærede.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:44:05 GMT -5
" hmmm javel ja... jeg må rose din styrke... tillad mig at præsentere mig hyperstorm " han bukkede venligt han havde respekt for dr.strange han måtte tydeligvis være en værdig modstander
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:47:01 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Jamen goddag Hyperstorm, du behøver ikke være så formel" sagde han og smilede venligt, og så igen udover havet. "Jeg har hørt om dig, og nogle ting du tidligere har lavet - Jeg tror ikke vi er her af de samme årsager.." fortsatte han og drejede hovedet mod Hyperstorm "..Og jeg tror ikke vi kan være 'venner' hvis man kan kalde det det, længe"
|
|