|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:30:59 GMT -5
Dr.Strange smilede bare "Jeg har aldrig haft på sinde at dræbe dig, selvom det vidst er din intention at dræbe mig" Han trak på smilebåndet, og stak begge arme i vejret. Det så ikke ud til at noget skete overhovedet. Han stod bare dér, som var han i trance, eller sådan noget. Retrygget, og med begge arme strak lige op i luften. Han kappe flagrede i vinden.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:33:36 GMT -5
hyperstorms kappe flagrede også omkring ham " jeg ønsker blot at opnå den ultimative kamp og jeg ved også at de blot skjuler deres krafter de forsvarer dem kun... en mand med dine kræfter kan ti gange så meget mindst " han nikkede venligt og afvendtede hvad der skulle ske
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:38:39 GMT -5
Dr.Strange reagerede ikke, han ville vise sine kræfter - i håb om at det skræmte manden til at glemme sit dødsønske. Han spærrede pludseligt hans øjne vidt op "Jeg er Dr.Strange - Mester i Elementerne. Jeg er den Supreme Troldmand. Jeg er den mægtigste dødelige i universet" Han strakte hans arme mod Hyperstorm i ét ryk, og en gul stråle af boblende energi stod fra hans fingre. Hyperstorm burde ikke kunne overhovedet nå at reagere, men strålen stoppede lige foran hvor hans brystkasse skulle have været (hvis han når at flytte sig). Den gav en summende lyd fra sig, og Hyperstorm kunne tydeligvis føle den skolhede varme fra den, selv på afstand. Strålen ville have gennemboret ham, det var tydeligt. "Jeg beder dig tænke igennem hvem du sætter dig op imod" fortsatte Dr.Strange.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:40:33 GMT -5
idet han opdagede strålen i hvad der svarede til et minisekund før den ramte teleporterede han sig om bag dr.strange og omringte arenaen i en mur af flammer " for langsom " var hans eneste kommenttar
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:54:12 GMT -5
Dr.Strange smilede "Troede du" Hans magi, og hamselv var bare en illusion, han stod ved siden af Hyperstorm, som talte til hans illusion. Han afventede reaktion, Hyperstorm var gået i med begge ben. "Du kunne være død nu - og det har du vil regnet ud, hvis jeg ikke havde talt - havde jeg kunne lave en magi, lydløst på dig."
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:56:16 GMT -5
hyperstorm forsvandt som dis for solen og stod på den anden side af r.strange " godt forsøgt " nåede han lige og hviske i hans øre for at bekrafte at det ikke var en teleportation men en illusion
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 16:04:55 GMT -5
"Godt forsøgt?" En spørgende Dr.Strange stod bag ved ham, endnu en illusion. Og snart stod en mere ved siden af Hyperstorm. Og snart en til. Alle sagde ordene "Godt forsøg" som de viste sig, og snart var hele arenaen oversvømmet med illusioner af Dr.Strange. Der så begyndte at le, højt - i kor. De forsvandt ikke, som en mere kom - så hele arenaen var oversvømmet.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:07:11 GMT -5
han så rundt på scenariot og smilte tænderskærende og brød ud i en sindsyg latter " ikke dårligt " han lignede han var ved at knække sammen af grin da hans ansigt som i et tordenglimt blev dybt seriøst " men ikke godt nok! " han løftede armene og muren af ild spyttede nogle spyd ud lange nok til at gennembore et menneske der var nok til at gennembore alle illusioner pluds den rigtige hvis han ikke reagerede hurtigt ville han være færdig og hvis han reagerede ville hans illusioner ikke være meget værd de kunne ikke redes og det morede ham
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:12:58 GMT -5
Den rigtige Dr.Strange, som befandt sig midt i flokken fik et smil på læben - Hyperstorm vidste ikke hvem der var den rigtige, og hvis han spillede sin kort rigtigt.. Så kom spydene, Han reagede ved at angribe Hyperstorm, der umuligt kunne være forberedt. Han skød en stråle af mørk energi mod ham, det var sjældent han brugte den altødelæggende mørke energi, men han kedede sig over denne kamp. Efter han havde skudt strålen, omringede han sigselv af at skjold af vand, så ilden ikke kunne trænge igennem til ham.
Edit: Illusionerne forsvinder.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:15:15 GMT -5
han opdagede strålen lige itide til at teleportere sig væk men han fik sig et grimt ar på armen nu vidste han hvem der var den rigtige... han begyndte at grine ikke vredt eller ondt eller sindsygt en normal venlig latter " det var pokkers... tillykke hr " han grinte nærmest krampagtigt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:19:04 GMT -5
Dr.Strange så underligt på manden, hvorfor opførede han sig sådan. "Hvad skal det sige?" Han rynkede panden. Hvad mente han, hvorfor sagde han tillykke?
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:20:54 GMT -5
han pegede på sin fod... den stak ud af arenaen han fjernede muren af ild " de har vundet jeg kongratulerer " han grinte og rejste sig og buggede ydmygt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:23:03 GMT -5
Dr.Strange rettede sig op, og nikkede til Hyperstorm. Han så rundt. "Så vil jeg byde dem farvel" Inden Hyperstorm svarede var Dr.Strange væk - teleporteret.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:24:41 GMT -5
han havde et nærmest sindsygt blik " perfekt " og så var han væk
|
|