|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:49:34 GMT -5
" det ærger mig at de har fået mine bedrifter for øre... men jeg er ej heller istand til at have en ven er jeg ked af... men jeg har respekt for dig... du må være den ultimative modstander jeg har søgt efter " han bukkede igen og kiggede ud over havet
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:53:28 GMT -5
"Ønsker de kamp, nu?" Spurgte Dr.Strange, ligegyldigt, han kunne ikke forestille sig at det blev særlig svært at slå denne mand,da han efter hvad han havde hørt bare skulle være ligesom alle andre.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:55:50 GMT -5
" hvis de behager det men på en ordentlig arena " han løftede en hånd og anstregte sig han knyttede næven og en stor præcis firkant kom langsomt op af vandet som en arena de kunne bruge " men kun hvis de behager "
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 14:57:06 GMT -5
Dr.Strange sukkede "Jajada, lad os få det overstået" Han flød hen mod arenaen, og vendte sig i luften, og så afventende på Hyperstorm.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:59:14 GMT -5
han gik på vandet ud mod arenaen og trådte op på den " skal vi sige den først der falder eller flyver eller på nogen måde kommer uden for arenaen, dør, eller mister bevidstheden har tabt " han regnede dog med at kun en kom levende fra dette scenario
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:01:59 GMT -5
Dr.Strange leede kort, havde manden et ønske om at dø? "Hvis du synes" svarede han henkastet, og fløj ind i arenaen (Giv lige en beskrivelse af hvordan den ser ud)
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:04:48 GMT -5
" så lad kampen begynde de slår først... når de er klar " han stilte sig lodret med armene ned langs siden og afvendtede et angreb
((arenaen er omkring ligeså stor som en boksering og flad men bunden er af sand den er cirka en meter over vandet
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:08:29 GMT -5
(okay)
Dr.Strange, som stod overfor Hyperstorm lo kort, hvem troede denne mand at han var? "Det kan jeg ikke tillade mig - de begynder, min gode mand" sagde han, og smilede overlegent til ham.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:10:47 GMT -5
han gengældte smilet dr.strange havde nok ikke lagt mærke til det men en stor bølge havde allerede samlet sig over hans hoved hypstorm løftede en hånd og bølgen hamrede med ufattelig kraft mod dr.strange helt lydløst " som de vil "
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:13:46 GMT -5
"Ved Ikthalon's ild" sagde Dr.Strange, og stak armet i vejret, bølgen stoppede i luften, han førte armen i ét hurtigt ryk mod Hyperstorm, og den store bølge ændrede nu retning, og fløj gennem luften mod Hyperstorm "Jeg skal sige dig, at det er en dum idé at lege med kræfter man ikke forstår"
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:16:55 GMT -5
han løftede hånden og bremsede med lidt besvær bølgen igen og sendte den om bag ham og tilbage i havet " jeg kunne ikke være mere enig " han holdt hånden løftet og pegede så på doktor strange og sendte en ufattelig kraftig blæst imod ham et normalt menneske ville blive slynget helt af H til
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:19:41 GMT -5
Dr.Strange leede bare, og rakte hans hånd op i luften, blæsten stoppede - kunne man tro, men Dr.Strange havde bare samlet det hele et sted, og nu var en orkan påvej mod Hyperstorm "Hvorfor tror du, at du kan slå mig?" Han grinede, og blev overhovedet ikke rørt af vinden, som nu kom tættere og tættere på Hyperstorm.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:22:52 GMT -5
" og hvorfor tror du jeg hedder hyperSTORM " han vetede til orkanen var lige ved ham og dannede et usynligt kraftfeldt omkring ham så det lignede at det bare paserede han løftede igen hånden og jorden voksede til den nu var som en pubè omkring dr.strange
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 6, 2007 15:26:52 GMT -5
Dr.Strange smilede bare, og sænkede hånden - Orkanen forsvandt som dug for solen, og jorden omkring ham sænkedes igen til normalt niveau. "Du forstår ikke hvad jeg mener - du kan ikke skade mig" Han sukkede, sikke en opblæst nar, han kæmpede mod.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 15:28:51 GMT -5
men så bevis at du kan besejre mig " sagde han og betragtede dr.strange hans kraft var stærk men der er altid en måde
|
|