|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 16:26:58 GMT -5
DS sad inde i teatret og overværede en forestilling, der var ved at slutte nu. Han havde besluttet at se noget af denne menneskelige kultur på nært hånd - han kunne ikke lide det. Han rejste sig inden stykket var færdigt, og gik ud derfra. Han stod ude på gaden, og så rundt.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:35:23 GMT -5
Elektra var på vej ned ad gaden med en indkøbspose i hver hånd. Hun havde ikke travlt, men gik blot stille rundt og så på alting, da indkøbsposerne ikke ligefrem, var hvad hun ville kalde tunge. Elektra vendte rundt om hjørnet og gik videre, da hun fik øje på ham den spøjse, ældre herre der havde været på Brooklyn Bridge og nægtet at flytte sig!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:37:17 GMT -5
DS fornemmede en tilstedeværelse og så rundt, han fik øje på ELektra og gik mod hende. Mens han smilede venligt imod hende.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:39:21 GMT -5
Elektra standsede op med et løftet øjenbryn. "Godeftermiddag," sagde hun og nikkede høfligt i Dr. Stranges retning, uden at sige noget videre. Hun hankede lidt op i poserne og ville ikke sætte dem ned endnu.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:41:48 GMT -5
DS smilede varmt "Goddag" Han ventede lidt før han talte igen.. "Du lever altså et helt normalt liv, ved siden af.." han telepaterede; "..Din lejemorder karriere?"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:43:25 GMT -5
Elektra rynkede brynene. "Hvad ved du om det? Hvorfor roder du rundt i mit liv? Er du fra CIA, eller sådan noget?" spurgte hun skarpt og så mindst lige så skarpt på ham.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:44:56 GMT -5
DS lo kort "Ligner jeg en fra CIA?" Han smilede til hende "Nej, jeg ved bare ting, fordi jeg læser dine tanker" indrømmede han, og smilede.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:54:58 GMT -5
"Jeg tænker aldrig på det.. Hvordan kan du så læse det?" spurgte Elektra mistroisk. Hvor var hun dog ved at blive træt af alle de landsbytosser der troede de fik superkræfter fordi de klædte sig ud i et eller andet spraglet kostume. Hun så imidlertid opfordrende på Dr. Strange.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:56:46 GMT -5
DS smilede "I din hjerne er et stort lager af tanker du har tænkt, de mindre betydningsfulde forsvinder efter noget tid. Jeg kan stå her og læse ting der måske skete i dit liv for 10 år siden" Han smilede
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:01:24 GMT -5
"Lad være med det," sagde Elektra i en myndig og mere eller mindre bestemt tone og løftede derefter hagen en anelse - i et forsøg på at se ned på ham, selvom det ikke gik så godt.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 12:02:51 GMT -5
Et alvorligt udtryk kom over DS "Rolig rolig, jeg gav bare et eksempel - sådan noget ville jeg aldrig gøre" sagde han og smilede
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:05:12 GMT -5
"Godt," sagde Elektra med et kort nik til doktoren og hankede derefter op i poserne igen. "Det ville ikke på nogen måde være humant at rode i andre folks personlige tanker og minder på den måde."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 12:06:42 GMT -5
DS nikkede "Jeg er fuldstændig enig" han ventede lidt "Jeg forstå at du arbejder for Kingpin? Hvordan virker det for dig?"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:08:23 GMT -5
"Hvorfor stiller du det spørgsmål?" spurgte Elektra og løftede et øjenbryn. "I princippet kommer mine arbejdsvaner ingen ved," tilføjede hun. "Bortset fra mig selv."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 12:10:02 GMT -5
DS rynkede panden "Jeg er vel bare nysgerrig" Han sank øjenbrynene "Også har jeg hørt om denne kingpin - Og jeg ville bare lige vide om han behandlede dig ordenligt. Jeg mener, jeg lever for at hjælpe andre" Han smilede varmt til hende.
|
|