|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:15:09 GMT -5
Elektra løftede et øjenbryn igen og nikkede derefter. "Jeg bliver behandlet som alle andre af hans ansatte," sagde hun. "Upersonligt og respektløst. Han kunne vel på nogle punkter udføre mit job selv, men han har helst nogen til det, så han ikke får beskidte hænder.."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 12:36:43 GMT -5
DS nikkede "Hvorfor finder du ikke en anden arbejdsgiver? Det kan jeg da ikke forestille mig kan være særlig svært" spurgte han, og smilede igen venligt.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:38:31 GMT -5
Elektra rystede på hovedet. "Sikkert ikke - men de arbejdsgivere, jeg søger, er alle ens," sagde hun til sit forsvar.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 12:40:15 GMT -5
DS rystede på hovedet "Da passer da overhovedet ikke - eller, det afhænger vel af om du virkelig søger en arbejdsgiver som er sådan, så for du det jo også" fortsatte han, og smilede.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:44:06 GMT -5
"Jeg søger en der kan give mig min form for arbejde - de er som regel ubehagelige at omgås, men nu er det heller ikke sådan at jeg omgås med Kingpin uden for arbejdstiden," sagde Elektra med et skuldetræk og stillede nu poserne fra sig. "Der vil han helst have, man holder sig væk og det er helt fint med mig!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 12:45:22 GMT -5
DS nikkede "Kan du ikke finde noget andet at bruge dine evner på? Jeg mener, alt andet end lejemord?" Han rynkede panden.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:56:20 GMT -5
Elektra trak på skuldrene. "Hvad skulle det være? Når nu jeg kan?" spurgte hun og rynkede brynene, som for at understrege spørgsmålet.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:02:12 GMT -5
DS rynkede panden "Et eller andet i den gode sags tjeneste.. Jeg ved ikke, måske hand-to-hand intstruktør et eller andet sted i hæren? Eller du kunne måske fighte byens bad guys? Hvad ved jeg"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 13:04:33 GMT -5
Elektra løftede brynene. "Når jeg nu har et fremragende job i forvejen?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:06:00 GMT -5
"Ja, lønnen må være god.. Men det er jo ikke dit kald, Elektra - Det kan jeg se på dig, du kan jo ikke være tilfreds med at slå andre mennesker ihjel for noget så meningsløst som penge.." Han stoppede, og så afventende på hende.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 13:08:02 GMT -5
"Penge er kun papir, ja," sagde Elektra og samlede sin poser op igen og hankede godt op i dem. "Men det er heller ikke derfor, jeg gør det. Selvfølgelig skal jeg overleve og derfor bruge penge, men det her job giver mig noget andet, som jeg aldrig har haft før. En form for frihed, kan det vel kaldes."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:09:33 GMT -5
DS rynkede panden og så kort på hende med et mistroisk udtryk i ansigtet "Det mener du ikke.. vel? Jeg mener, du er jo aldrig fri hvis du er ansat, så skal du handle indenfor visse rammer. Hvis du snakker om frihed i en anden forstand vil jeg da gerne høre.."
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 13:11:28 GMT -5
"Jeg bestemmer jo selv om jeg vil tage jobbet - der er en håndfuld andre der snildt kunne springe til, hvis jeg nu ikke kunne, eller ville for den sags skyld," sagde Elektra med et skuldertræk. "Skønt, jeg aldrig har sagt nej endnu.. Så jo, der er en form for frihed ved det. For de folk rager mig en fjer.."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:13:17 GMT -5
DS sænkede øjenbrynene "Frihed er relativ - du føler dig måske fri, men er du i virkeligheden fri? Kan du virkelig gøre hvad du vil, når du vil?"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 13:14:34 GMT -5
"Kan du?" vendte Elektra spørgsmålet. "Ingen er komplet frie af noget - ikke engang tankelæsere.. Vel? Tager jeg fejl, hvis jeg siger du også er nødt til at gøre noget, du ikke vil indimellem?"
|
|