|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:15:55 GMT -5
DS nikkede "Ja, så er jeg bange for at du tager komplet fejl. Jeg gør aldrig noget jeg ikke vil, aldrig" Han sagde det alvorligt, men venligt.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 13:19:55 GMT -5
"Og det har du heller aldrig gjort?" spurgte Elektra med et løftet øjenbryn. "Et eller andet, du vidste at du blev nødt til, men ikke havde lyst til at gøre?"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:21:33 GMT -5
DS rystede på hovedet "Jeg har tit været tvunget til at gøre ting, eller nød til at gøre dem, men jeg har altid har lyst til det. Jeg gør intet jeg ikke har lyst til, og det har jeg aldrig gjort" Han hævede øjenbrynene.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 13:22:51 GMT -5
En mellemting, mellem et fnys og en latter lød fra Elektra, ved dette udsagn. Hun rystede på hovedet. "I så fald, har du aldrig været barn," sagde hun med et skuldertræk og fortsatte sin hjemtur, ved at passere forbi ham.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 13:30:10 GMT -5
DS rynkede panden, og gik hende op. Han lagde en hånd på hendes skulder, og fik hende dermed til at stoppe op. "Hør her, der er ingen grund til din nedgørelse.. Jeg har skam været barn.."
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 14:31:49 GMT -5
"Jeg nedgør ikke nogen," sagde Elektra spidst og løftede endnu engang hagen den smule der skulle til, før hun kunne se lidt højere.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:34:15 GMT -5
DS lo af hendes bevægelse "Hvorfor gør du det med hagen? Har du brug for at føle dig større end mig?" Han lukkede kort øjnene, og snart voksede han omkring 40cm i højde, han kiggede ned på hende "Bedre?"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 14:36:23 GMT -5
Elektra kneb øjnene sammen. "Troldmænd," fnøs hun og rystede på hovedet.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:39:38 GMT -5
DS nikkede svagt "Ja, troldmænd.. Har du et problem med os?" Et smil spillede på hans læber.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 14:41:04 GMT -5
"Lige nu, ja, fordi du er højere end jeg," sagde Elektra en anelse surmule agtigt. Som om hun var lidt misundelig over det.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:43:54 GMT -5
DS lo hjerteligt "Det er jeg da ked af, det skal jeg nok ordne" igen lukkede han øjnene, og denne gang blev han mindre end normalt, og han var omkring 10cm mindre end hende. Han så op på hende, afventende.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 14:46:38 GMT -5
Elektra løftede øjenbrynene og fnes kort. "Det der ser bare dumt ud," blev hun enig med sig selv om. "Måske du bare skulle have normal højde - istedet for enten at være kæmpe eller mini!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:48:57 GMT -5
DS smilede, og voksede tilbage til sin normale højde "Sådan der" Han nikkede til hende, måske var hun ikke så sur mere.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 14:50:11 GMT -5
"Det klæder dig bedre," sagde Elektra og nikkede, som for at bekræfte sine egne ord. Hun hankede dog op i poserne igen, som om hun gjorde sig klar til at gå videre.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:51:25 GMT -5
DS rynkede panden "Skal du nogen stedet hen? Kan jeg følge dig?" Ordene kunne betyde at han ville gå med hende af mange forskellige årsager.
|
|