|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:02:12 GMT -5
Matt ser på hende og siger så "fordi jeg tror du kan li mig elektra og det spiller en stor rolle i alt hvad jeg laver" han ser hen på hende og siger så "elektra kan du li mig ja eller nej"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:03:30 GMT -5
"Hvad hvis jeg kan?" spurgte Elektra som et lille forsvar. Hun ville lige være sikker på om det var fordi at det så ville blive ubehageligt, hvis hun svarede dette.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:08:40 GMT -5
Matt smiler og siger så "fordi hvis du kan bliver jeg glad hvis ikke er jeg ligeglad men kan du eller ej svar mig nu" han ser hen imod hende med et smil og aflytter spændt hendes svar
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:11:35 GMT -5
Elektra sukkede. "Det kan jeg vel godt," sagde hun og nikkede derpå kort. Hvis hun løj, vidste hun det ikke engang selv.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:14:53 GMT -5
Matt hører ingen løgn i det hun siger og siger så "hvorfor kan du det selvom grunden ikke er vigtig" han smiler til hende han vidste måske godt hvorfor hun kunne li ham men han ville helst ikke leve med uvidenhed om sådan noget
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:16:58 GMT -5
Elektra trak lidt på skuldrene. "Jeg kan heller ikke give dig nogen grund," sagde hun derefter. "I hvert fald ikke en der er til at forstå sådan rigtig.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:19:59 GMT -5
Matt smiler og tar stille fat i hendes hage mens han kigger imod hende "mener du det du siger og kan du bevise det" han smiler stadig vamt som altid
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:22:27 GMT -5
Elektra løftede øjenbrynene en anelse og med dem også øjnene. "Jeg passer på dig - er det ikke bevis nok?" spurgte hun derefter med et lille smil, der vist nok var en anelse drillende, selvom han ikke ville kunne se det.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:25:16 GMT -5
Matt gir slip og siger så "svar på tiltale som man siger men jo det er bevis nok for mig" han smiler stadig til hende men lidt efter kigger han ud på gaden stadig smilende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:28:07 GMT -5
Elektra grinede stille af ham og rejste sig op igen. Hun så sig lidt omkring med mine til om hun måske skulle tage at smutte hjemad. Så snart det blev mørkt, var der ikke længere sikre steder ude og det var jo snart. "Kan du finde hjem herfra?" spurgte hun derfor Matthew.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:33:40 GMT -5
Matt nikker og rejser sig op "ja lad os komme hjem det er snart mørkt ikke og jeg skal på arbejde igen" han begynder at gå den vej de kom fra imod hell's kithcen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:35:57 GMT -5
"Matthew, du kan da ikke være ude i den tilstand der!" udbrød Elektra og fulgte straks efter ham. "Du får jo dig selv slået ihjel på den måde!" Hun lød måske vred, men det var ikke meningen. Hun ville bare ikke have at han kom mere til skade nu.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:38:57 GMT -5
Matt smiler og går så hen foran hende "okay jeg følger dit råd og bliver derhjemme" han ser om han kan kysse hende hvis ikke går han bare uden at lade sig mærke af det men hvis han kan bliver han lidt og går så
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 14:41:42 GMT -5
"Hvis du skal kysse mig, skal du lade være med at slå mig ihjel," sagde Elektra da han nærmede sig, fik derefter kysset, meget stille og sagde. "Så ikke flere mordforsøg," med et let smil.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 14:43:27 GMT -5
Matt smiler og siger så "det lover jeg okay og jeg lover også ikke at løbe ud i denne tilstand okay" han smiler og går så væk i mylderet og er væk på vej hjem efter søvn masser af den
//out//
|
|