|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 10:54:44 GMT -5
Man fatter ikke en brik, tænkte Elektra med et smil, som hun gik ned ad gaden i Chinatown og så på alle de forskellige butikker og restaurenter der var orientalsk inspireret. Det er lidt som om, man træder ind i en helt anden verden...
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:01:57 GMT -5
Matt kom gående gennem mængden han havde nok at tænke på desuden var han ikke rask nok til at gøre noget helt men alligevel gjorde han det og han kunne mærke smerterne i hele hans krop men indtil videre indnorerer han det bare som om det aldrig har været der
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:04:22 GMT -5
Der gik et stykke tid, før Elektra hørte staven slå imod jorden. Hun kiggede kort rundt om det hjørne, hun ikke havde haft tænkt sig at runde og fik øje på Matthew der kom gående. Hun løftede et øjenbryn og holdt lidt øje med ham. Måske, han er sur på mig, tænkte hun og ville derfor ikke afsløre sig selv for tidligt, hvis hun ellers kunne slippe for det.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:08:39 GMT -5
Matt gik ikke rundt med det normale smil som altid men haltede rent faktisk en lille smule på begge ben men han tog sig stadig ikke af det han gik bare videre uden et ord gennem mylderet han opfattede ikke elektra i mængden men var alligevel på vej mod hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:11:07 GMT -5
Hvad er der sket med ham? Elektra rynkede brynene og rettede sig lidt op. Hun sagde endnu ikke noget til ham, men holdt dog øje med ham alligevel. For at regne ud, hvad der kunne være sket med ham. Han syntes jo at have ret godt styr på sine omgivelser til trods for blindheden.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:15:43 GMT -5
Matt kommer op ved siden af hende og stopper op han syntes der hang noget bekendt ved luften her men han trækker på skuldrene og forsætter bare videre indu som om intet var hængt tidligere dog halter han stadig og det bliver en smule værre jo længere der går uden hvile men desværre var der ingen bænke her omkring
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:18:03 GMT -5
Elektra smilede stille. I det mindste kunne hun stadig være lidt uset! Hun fulgte dog alligevel efter ham i et roligt tempo, hvorefter hun nåede op på siden af ham. "Hej, Matthew," sagde hun venligt, som om de ikke havde forsøgt at slå hinanden ihjel på noget tidspunkt, men bare var almindelige bekendte, sådan som alle andre.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:20:30 GMT -5
Matt stopper op og smiler lidt "hej elektra hvordan går det for tiden har man det godt" han snakker venligt til hende som altid trodsalt var de kun fjender om natten når han var Daredevil og havde hendes arbedjsgiver som fjende så var hun hans fjende ellers var de nok hvad han betegnede venner
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:23:07 GMT -5
"Det går fint nok - jeg er da ikke død endnu," sagde Elektra med et smil - dog kom et bekymret udtryk henover hendes ansigtstræk. "Men hvad dig? Jeg synes du halter lidt?" sagde hun derefter i et spørgende tonefald og undrede sig stadig lidt over, hvad der kunne være sket med ham.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:25:22 GMT -5
Matt smiler stadig men ikke så meget "jeg har det ikke for godt jeg har det slet ikke godt jeg blev indlagt i nat og skulle være der i cirka en uge men jeg kan ikke tillade mig at vente så længe" han ser hen på hende og smiler så igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:27:36 GMT -5
"Hvad er der da sket?" spurgte Elektra og spærrede de mørke øjne en anelse op, altimens hun så bekymret på ham. "Du må jo ikke bare forlade hospitalet før tid - det kan aldrig være særligt sundt!" pointerede hun.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:31:32 GMT -5
Matt prøver at tænke aftenen igennem og siger så "jo jeg var ude om natten som ja du ved hvad og så kom disse væsner der ikke gir nogen lyd så jeg så dem aldrig kun deres skrig gir lyd og den er for høj så det forvirrer mig bare men de kom og jagtede mig fra hell's kithcen og til en walmart hvor der kom en der hedder Dr. strange og hjalp mig på hospitalet og nu er jeg så stukket af derfra det var det hele men nu ved jeg det er skygger de væsner jeg kæmpede mod" han står lidt og tænker over hvem der kan gøre sådan ved skygger
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:33:25 GMT -5
Eletra brummede kort og nikkede. "Du burde stadig være blevet - du kan jo ikke blive rigtig rask, hvis du allerede er ude igen," sagde hun derefter og så alvorligt på Matthew.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:43:27 GMT -5
Matt smiler og siger så "det kommer jo bare dig til gode og din chef men hvorfor passer du på mig" han har vendt sig mod hende og står og venter
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:44:55 GMT -5
"Det kommer vel ingen til gode at du dør?" sagde Elektra og rystede på hovedet. "Jeg passer ikke på dig - jeg siger bare at jeg synes, du burde passe på dig selv!" sagde hun alvorligt. "Der er ikke meget nytte af dig, hvis du er død, vel?"
|
|