|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 12:57:11 GMT -5
"Your funeral!" sagde Elektra opgivende, men fulgte stadig efter ham - trods alt. Hun så sig lidt omkring. Folk talte mærkeligt her og det irriterede hende til tider at hun ikke kunne forstå dem.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:03:50 GMT -5
Matt smiler og går bare videre "ja det er det men kan jeg stadig ikke få dig til at opgive dit arbejde for kingpin" han ser hen på hende og bag glasset sender han nogle lidt bedende øjne men det kan ikke ses
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:05:03 GMT -5
Elektra rystede på hovedet. "Indtil jeg finder et andet job, vil jeg arbejde for ham," sagde hun og havde dermed afsløret at hun ledte efter et andet job.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:12:49 GMT -5
Matt smiler stort og siger så "så behøver jeg jo ikke slå dig ihjel ser det ud til vel med mindre du leder efter specielle job selvfølgelig" han smiler til hende men går stadig videre mere haltende en før og hans ser ud til at være ekstrem træt
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:15:02 GMT -5
Hvor er det morbidt.. "Præcis.." sagde Elektra og så stadigvæk en kende bekymret ud. "Matthew? Er du sikker på det går...? Du tror ikke, du skulle passe lidt på, vel?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:20:29 GMT -5
Matt smiler bare og siger så "jo lad os sætte os ned men hvor det må du fortælle mig for jeg ved det ikke" han ser hen imod hende og håber der er en bænk i nærheden
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:23:10 GMT -5
Elektra nikkede. "Okay, kom med herover - til venstre," sagde hun og greb forsigtigt fat i hans ene hånd, så hun kunne få ham med sig. Det var et stenudspring, der nærmest var hugget ud af den nærmeste mur, så det ud til.
((Håber det er okay, hun trækker ham lidt med))
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:25:49 GMT -5
((jaja jeg har intet imod den slags det samme med når han er helt nede og ikke rigtig kan flytte sig så kan han jo ikke helt undvige 'angrebet')) Matt følger bare med derhen uden at klage idetmindste var der en der ville hjælpe ham når han havde brug for det "okay den vej" han følger bare med så godt han kan som egentlig er ganske godt
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:30:26 GMT -5
"Sådan - her kan du sætte dig," sagde Elektra til ham, da hun havde ført ham derover, så han stod med ryggen til udspringet.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:33:52 GMT -5
Matt lader sig sætte ned hvor han ser en smule gladere ud end før måske fordi smerterne er væk eller måske fordi han har fundet en der ville hjælpe en svag som ham selv "hvorfor sætter du dig ikke også" han smiler til hende selvom hun står med ryggen til
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:39:04 GMT -5
Elektra satte sig på det stykke der var tilbage. "Sådan," sagde hun med et lille smil. "Så kan du lige tage en slapper så du kan komme videre igen," sagde hun derefter og gav hans hånd et kort klem, før hun slap den helt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:44:39 GMT -5
Matt sidder med det normale smil på munden og siger så "ja det skal jeg nok ellers skvatter jeg om" han sidder lidt og tænker over det klem hun gav ham måske kunne hun virkelig lide ham først drillede han hende bare lidt men måske var det sandt skulle man prøve hende af "kan du godt li mig elektra"
((send venligst en pm med om hun lyver hvis hun svarer ham på det))
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:51:15 GMT -5
"Måske," sagde Elektra og løftede et øjenbryn. "Du er jo flink nok, når du ikke lige forsøger at slå mig ihjel," fortsatte hun og havde dermed ikke rigtig givet ham noget svar.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 13:56:14 GMT -5
Matt løfter det ene øjebryn og siger så "enten skal du stoppe med at se mig for jeg spørg indtil jeg for et ordenligt svar kan du li mig elektra ja eller nej du må gerne tænke over det" han ser bare ligeud men hans ører er rimelig skarpe mod at opfange ændringer i hendes hjerteslag
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 13:58:23 GMT -5
"Hvorfor?" spurgte Elektra og lagde hænderne ved siden af sig. "Hvorfor er det så vigtigt at vide?"
|
|