|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:50:51 GMT -5
Matt smiler og siger så "for din chef og dig er jeg bedre død end levende og jo du passer da på mig ikke fysisk men du gør det dog alligevel" han smiler til hende og begynder at gå videre
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:53:01 GMT -5
Elektra sukkede og satte kort hænderne i siden. "Og hvad så, hvis jeg gør?" spurgte hun og rynkede brynene en anelse. "Jeg synes ikke, du skal dø - nej."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:55:35 GMT -5
Matt smiler stort og siger så "så du indrømmer du passer på mig eller hvad" hans ene øje er rettet over imod hende selvom han ikke kan se hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 11:56:48 GMT -5
"At jeg ikke vil slå dig ihjel, er ikke helt det samme - og du har ikke brug for at jeg passer på dig, vel?" spurgte Elektra og lagde armene lidt over kors, imens hun skævede til Matthew.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 11:58:23 GMT -5
Matt smiler stort og siger så "jo jeg har brug for du passer på mig ellers dør jeg og det ved du vidst også godt ikke" han kigger igen fremaf selvom han intet kan se men han er lidt ligeglad med det lige nu
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 12:00:07 GMT -5
Elektra rystede let på hovedet. "Jeg kan vel alligevel ikke rigtig gøre dig noget," sagde hun, som om det var helt rigtigt, hvilket hun også var helt overbevist om at hun ikke kunne. "Man bør ikke gøre, hvad man ikke vil, var det en der fortalte mig forleden.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 12:03:01 GMT -5
Matt smiler og siger så "som om du ikke kan gøre mig noget du er den der kan gøre mig mest lige nu du skal bare sige at jeg er ja du ved hvem og så vil jeg nok dø inden en uge" han griner lidt over det og tæller så inden i hoved hvor mange ved det *præsten elektra felicia Dr. strange og magik og selvfølgelig mig selv*
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 12:04:32 GMT -5
Elektra rystede på hovedet. "Hvad hvis jeg lader være?" spurgte hun ham derefter. "Vil du så lade være med at forsøge at slå mig ihjel en anden gang?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 12:07:21 GMT -5
Matt ser hen på hende og siger så lige ud "jeg ved det ikke" han ser ud til at tænke en hel del over det hvor han siger "jeg tror jeg helst skal sige ja så lader jeg være men et ærligt svar er nej jeg vil blive ved desværre" han ser ned i jorden men lidt efter ser han fremad igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 12:09:24 GMT -5
Elektra sukkede kort og løsnede armene fra den korslagte tilstand. "I så fald, lover jeg dig ikke noget heller," sagde hun derefter, selvom hun ikke lagde noget i det. Hun havde ikke tænkt sig at afsløre Matthew.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 12:14:15 GMT -5
Matt smiler og siger så "du ikke opstemt nok til at mene det alvorligt" han smiler men går bare videre han hørte det
((skal spise derfor den er kort))
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 12:16:02 GMT -5
"Er du sikker på det?" spurgte Elektra og løb ham op. Hun holdt lidt øje med, hvordan han gik - bare sådan at hun kunne se, hvor hun havde ham. ((Skal jeg også, men kommer tilbage bagefter ))
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 12:32:01 GMT -5
Matt ser hen imod hende og siger så "ja for du er ikke sur så havde du fået en hurtigt puls når man for sådan en er det fordi ens hjerte arbejder hurtigere og husk jeg ser ved lyd jeg kan høre din hjerterytme det er derfor jeg ved når nogle lyver for mig" han halter en del mere efter al den tid med at gå men han innorerer det bare
((som i kan gætte back))
|
|
|
Post by Elektra on Mar 10, 2007 12:53:31 GMT -5
Elektra sukkede. "Måske nok - jeg har stadig ikke rigtig forstået det der overudviklede høresans-halløj," sagde hun derefter. "Burde du ikke sidde ned? Du ser ud til at kunne falde hvert øjeblik.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 12:55:53 GMT -5
Matt ser imod hende og siger så "det er ikke bare min høresans men alle mine øvrige sanser er overmenneskelige og jo det skal jeg nok men ikke indu jeg kan stadig stå op et stykke tid indu" han går videre hen af gaden med et smil
|
|