|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:09:22 GMT -5
DD kom løbende over hustagene han vidste ikke hvad han skulle men beskytte hans by skulle han ihvertfald det vidste han men mod skygger der ikke kunne høres det var for meget simpelhen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:14:51 GMT -5
Elektra låste døren til sin lejlighed og smuttede ned ad trappen og ud i natten. Hun så sig let omkring og gik med hurtige skridt over gaden. Hun bar en lang frakke udover dragten for en gangs skyld, da det var køligt i vejret og hun ikke havde intentioner om at skulle fryse.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:16:27 GMT -5
da DD hører nogle nede på gaden ser han bare ned efter lyden *en kvinde ligner det* han hopper ned foran hende og kigger op der hvor øjnene burde være er der helt rødt glas men ikke kan se gennem
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:17:57 GMT -5
Elektra standsede straks op, med et ryk og kneb øjnene sammen. "Hvem er du?" spurgte hun og studerede ham kort. Hun var kort ved at le over hans dragt. "...Transvestit?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:21:07 GMT -5
DD genkender stemmen og siger så med en mørkere stemme end han bruger om dagen "jeg er oprethæver af loven og du står for dom som alle de andre" han ser bare på hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:24:12 GMT -5
Elektra løftede et øjenbryn. "Aha? Og hvilken dom skulle det være?" spurgte hun og greb under frakken fat om sin ene sei, bare i tilfælde af at han skulle prøve på noget.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:25:51 GMT -5
DD smiler og siger så "døden som alle kingpins mænd hver og en" han tar fat efter to små stave der kunne sammenlignes knepels i længden men de var langt mere end det
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:28:28 GMT -5
"Jeg er stadigvæk ikke en mand," sukkede Elektra der allerede én gang havde hørt dette. Hun løftede et øjenbryn da hun kort kom til at tænke over det og kneb øjnene lidt sammen. Hun rykkede lidt væk fra ham.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:31:29 GMT -5
DD følger hende men ser hende ikke men har øjnene mod hende hvor han løber mod hende og slår ud efter hende med den ene stav oppe i skulder højde og den anden i hoftehøjde
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:34:11 GMT -5
Elektra trække sine sei og parere slagene både imod hoften og imod skulderen. "Lad mig være i fred! Det rager ikke dig, hvad jeg bruger mit liv til!" lød det fra hende imens.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:38:37 GMT -5
DD smiler og siger så "hvis jeg skal det må du slå mig desværre jeg bliver nød til det jeg lovede det" han trykker til for at få hende tilbage i en dårligere kampstilling
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:40:15 GMT -5
"Hvorfor er du så stædig? Hvad har jeg gjort dig?" spurgte Elektra og gjorde et fladt hop bagud, blot for at komme væk fra ham.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:41:38 GMT -5
DD løber efter hende og siger så "undgået loven men mig gør du ikke for jeg finder jer altid til sidst" han slår igen ud efter hende med et stød kun med den ene
|
|
|
Post by Elektra on Mar 8, 2007 15:43:08 GMT -5
Eletra bevægede sig til siden i en fart, drejede en halv gang om sig selv og kom derved helt om på siden af den anden. Hunslog ud med den ene sei imod ham, uden at give nogen respons på det, han sagde.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 15:45:07 GMT -5
DD flytter sig men ikke nok og hans overarm er snittet og der kommer blod fra den men han vender sig bare om og slår efter hende igen med et stød og er klar med den anden hvis hun prøvede igen
|
|