|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 10:55:49 GMT -5
Matt griber den men nød og næppe hvor han løber efter hende "er du sur på mig nu eller stadig intet imod mig" han ville helst ikke kæmpe med hende men hvis de skulle kæmpe skulle hun hade ham først ellers ville han aldrig kunne bekæmpe hende ordenligt
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 10:58:44 GMT -5
"Jeg har aldrig gjort dig noget! Og alligevel, vil du pludselig udslette mig - hvad er det for noget!?" udbrød Elektra og sørgede for ikke at se på ham, meget omhyggeligt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 11:01:00 GMT -5
Matt ser op imod hende og siger så "jeg har intet imod dig pasonligt men jeg har noget imod dig og jeg vil helst ikke udslette dig" han når op ved siden af hende og han kigger bare på hende med de næsten hvide øjne
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:06:48 GMT -5
Elektra syntes egentlig at han øjne, var lidt uhyggelige. Hun standede lidt op og stod stille, med armene over kors. "Hvad skal jeg sige til det?" spurgte hun og løftede et øjenbryn.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 11:09:59 GMT -5
Matt sukker og siger så "ved jeg da ikke hvad synes du selv jeg er ligeglad med om du tier jeg vil bare gerne vide hvorfor arbejder du for kingpin for så længe du gør det er vi fjender mod hinnanden" han ser bare imod hende med dem og det han kigger på er hendes hals da han ikke precis kan se hvor hendes hoved er
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:19:06 GMT -5
"Jeg kan ikke andet," sagde Elektra med et skuldertræk. "Jeg kan ikke bruge min kampsport til andet end det her..."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 11:25:33 GMT -5
matt smiler pluselig og siger så "du kan mange andre ting med din kampsport men det enneste du kan er jo ikke kun at kunne slås jeg er advokat og er også god til at slås selvom jeg er blind men det er nok fordi giften ødelarde mine øjne men mine sanser er blevet overmenneskelig så jeg har en form for superkrafter men alligevel jeg bekæmper ham isetdet at slå sig med ham som du gør men hvad skulle jeg ellers gøre lade ham gøre onde ting og dræbe folk min far og mig og måske en fra din familie bare uden videre hvad skal jeg gøre"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:27:34 GMT -5
"Når du nu er advokat - hvorfor får du ham så ikke bag tremmer istedet?" spurgte Elektra og løftede et øjenbryn. Hun strejfede kort hans øjne med blikket, men skar en grimasse. Det så skrækkeligt ud. At pupillerne sådan var næsten helt hvide. Uden liv.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 11:39:33 GMT -5
Matt ser på hende og siger så "fordi der ingen beviser er mod ham men jeg ved precis hvem han er så jeg behøver dem ikke" han smiler til hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:41:32 GMT -5
"Jeg ved godt, jeg er frygtelig dobbeltmoralsk lige nu - men selvtægt, er på ingen måde den rigtige vej at få retfærdighed på, det ved du godt, ikke?" spurgte Elektra og lagde hovedet let på skrå. Hun sukkede kort. "Hvis du endelig får ham slået ihjel, vil du blive buret inde - måske for livet."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 11:45:13 GMT -5
Matt smiler og siger så "den enneste der ved hvem jeg er er dig og en magiker kvinde der er lidt underlig ingen andre ved det og jeg tror ikke at den anden ville sige det men vil du" han ser på hende med et spørgende udtryk
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:47:02 GMT -5
Elektra rettede hovedet op i en normal positur igen og sænkede kort blikket. Hun vidste det faktisk ikke. På den ene side, var det hendes opgave at rapportere dette og få ham udslettet - og han havde ikke ligefrem været flink ved hende, da han prøvede at slå hende ihjel. "Nej," sagde hun og vendte sig om med et ryk, hvorefter hun begyndte at gå igen.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 11:50:18 GMT -5
Matt smiler og bliver stående men siger så "er du ved at blive forelsket i mig eller er der en anden usandsynlig grund til du ikke vil sige noget hvis det sker" han ser efter hendes lyd om ser en smule over hendes hoved
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 11:53:20 GMT -5
"Ha!" udbrød Elektra med en latter til følge. Hun fortsatte ned ad gaden, som hidtil og rystede let på hovedet. "Det ville da være det sidste der ville ske.." lød det til sidst fra hende, før hun drejede om et hjørne og forsvandt væk.
//Out
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 12:02:15 GMT -5
Matt tar sin maske på igen og løber væk den anden vej han var sikker på der var noget specielt siden hun ikke ville afsløre ham selvom hun skulle men det tar han sig ikke af hen skyder noget der ligner tynd reb ud af den ene stav og han ender på en bygning hvor han løber videre
//out//
|
|