|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:22:40 GMT -5
det var ret tidligt om morgenen der var kun få mennesker på stedet spidergirl havde lige gennembanket en lommetyv og han lå indhyllet i net på en bænk " så mangler jeg bare noget morgenmad " mumlede hun imens en mindre skare af folk omkring scenarioet klappede og jublede hvorefter de gik tilbage til hvad de nu skulle
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:24:55 GMT -5
Koneko kom gående igennem parken, med sig havde hun en lille pose fyldt med varme bolder, hun skulle bare igennem parken, for at komme over til en butik på den anden side af gaden, hvor hendes tante var. Koneko stoppede for at se på manden, og den mærkelige dame i en dragt, Koneko blinkede forundret, og stod og stirrede på damen med åben mund. * Sådan en som hende har jeg aldrig set, hva mon hun er for en, sådan nogle har vi ik i Tokyo.*
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:26:52 GMT -5
hun gabte og gik lidt hen af stigen mod koneko " har du brug for hjælp lille ven " spurgte hun venligt og gik på hug foran hende
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:29:27 GMT -5
Koneko tog sin pose op i armene, og rystede genert på hovedet, hun vidste ikke hvad hun skulle sige til den fremmede dame. Normalt manglede hun ikke ord, men hun havde aldrig set en dame som hende. " Ve du ha en bolle." Var det første Koneko kunne komme i tanke om, så hun rakte posen med de varme ny bagte boller frem imod damen. " Jeg hedder Koneko Hardy, hva hedder du" HUn smilte genert til den fremmede dame, og blinkede med hendes gylden brune øjne.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:32:19 GMT -5
hun smilte hvilket koneko jo ikke kunne se på grund af masken " meget gerne " hun tog en af de lune bolder op fra posen " man kalder mig for spidergirl " sagde hun venligt " er du helt alene herude? " spurgte hun venligt og så sig omkring i disse tider burde så små børn ikke gå alene omkrin i gaderne
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:34:39 GMT -5
Koneko rystede på hovedet, og pegede over på den anden side af parken. " Min tante Felicia er der over et sted, vi skulle mødes på den anden side af parken, jeg fylder 6 år dne første april, så jeg er en stoor pige." Koneko så rigtigt stolt ud, over at hun selv kunne hente boller, og alt muligt. Hun så nysgerrigt på damen." Er du sådan en edderkoppe-dame." HUn smilter nysgerrigt til hende, og var tydeligt ikke så genert mere.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:36:56 GMT -5
hun grinte kort " ja det må jeg nok sige " sagde hun hun elskede børn " det kan man vel godt sige... skal jeg følge dig derover sagde hun venligt og betragtede koneko
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:40:22 GMT -5
Koneko så op på den fremmede spider-dame, og nikkede så med et lille nu igen genert smil. " Ja tak Frøken spider-dame." HUn smilte glad til hende, og pegede over på en butik. " Tante Felicia skulle derover, jeg bor hos hende, fordi mine forældre hjemme i Japan, skal finde hinanden igen tror jeg." Hun begyndte at gå og smilte igen til spider-damen. " Spiser du os fluer ligesom andre edderkopper." Hun smilte meget nysgerrigt til hende.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:43:22 GMT -5
hun begyndte at gå sammen med den lille pige hun grinte højlydt " dog ikke... jeg bider heller ikke " grinte hun det var da en dejlig lille pige men hende felicia... var det mon hende hun havde mødt før?
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:47:49 GMT -5
Koneko tænkte sig om før hun glad udbrød. " Jeg kan godt lide edderkopper, de laver sådan nogle fine spind ja de gør." KOneko smilte glad op til den flinke spider-dame, hun kunne godt lide hende. Især fordi hun ville snakke med KOneko, alle her i byen havde så travlt, især voksne, de gik bare forbi. Og Koneko kunne ikke lide de andre børn, hun syntes de andre børn larmede for meget, og var mærkelige.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:49:28 GMT -5
hun grinte " ja det gør de men jeg er ikke så god til det " hun så ned på pigen hun vr en utrolig velopdragen pige
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:53:13 GMT -5
Koneko stoppede foran en fin blomst, op pegede. " se små edderkoppe unger." Hun pegede på en af de hvide puper, der havde hendes mor engsng vist hende, at edderkopperne boede i. " Mor edderkoppen, giver sit liv for sine baby edderkopper, edderkopper er rigtig gode mødre." Sagde Koneko stolt, og smilte op til edderkoppe damen, hun var så stolt over at hun vidste alt det omkring dyr, hendes mor og far tog hende tit med i parker da hun var mindre.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 5:55:38 GMT -5
hun smilte " ja de gør alt for deres famillie " hun så ned på pigen hun havde ikke mødt en person der vidste så meget om edderkopper længe " prøv lige at stå stille " sagde hun venligt og gik på hug foran hende igen
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:58:16 GMT -5
Koneko stilte sig helt stille og smilte til damen. " Ja og når så de små baby edderkopper kommer ud, så flyver de med vinden, til det sted hvor de skal bo." KOneko sørger for at stå helt stille mens hun snakker, hun er meget nysgerrig om hvad edderkoppedamen mon vil, det hele er så spændene. Næsten lige så spændene som den flyvetur hun tog helt alene.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 6:00:15 GMT -5
hun tog hendes arm og smøgede ærmet op og lavede en fin ring af net omkring som et armbånd " bare et lille minde " sagde hun venligt og smilte til pigen selvom hun ikke kunne se det for masken hun rejste sig og rakte sin hånd til til koneko
|
|