|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 6:02:36 GMT -5
Koneko så glad på sit nye armbånd. " neej hvor fint, det er bare rigtigt fint." HUn smilte strålende op til spider-damen, og før hun vidste af det, havde hun bevæget sig frem, og krammede damens ben. Hendes gyldne øjne var kort lukket, og et glad smil lå over barnets ansigt, før hun trak sig tilbage, og tog damens hånd. " Tak frøken spider-dame." Konekos gyldeburne øjne, strålede glade op til damen, mens hun holdt hende i hånden, og selv begyndte at gå videre.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 6:04:47 GMT -5
hun grinte over hendes utrolige glæde og gik med og holdt hende blidt i hånden mens de nærmede sig fodgængerfeltet " det er da godt du kan li det " sagde hun glad
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 6:08:10 GMT -5
Koneko nikkede glad, og så sig om. " hmm tante sagde jeg bare skulle vente her, så ville hun komme og hente mig." Hun smilte op til den fremmede edderkoppe dame. " Du er flink, mor siger os at edderkopper er naturens kunstnere og skadedyres bekæmpere." KOneko fniste over det, fordi det lød skægt. Hun gav damens hånd et klem, og så sig om igen. " Tante siger, at hende og jeg kan gå i zoo en dag, der vil jeg se løver, og nu ve jeg os gern se edderkopper."
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 6:09:49 GMT -5
hun grinte " du må hilse din tante og i må have en god tur i zoo jeg må vist snart videre " smilte hun og gav konekos hånd et klem og kiggede sig hurtigt omkring
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 6:13:03 GMT -5
Koneko smilte glad op til spider-damen. " Okay jeg håber jeg finder dig igen en dag." Koneko strålede som en lille sol, mens hun smilte op til spider-damen, før hun så sig om, for at få øje på hendes tante. Hun fik øje på hende inde i en butik." Der er tante, jeg løber ind til hende." Koneko tog nogle skridt frem, før hun vendte sig, og vinkede til spider-damen, før hun kiggede sig for ved forgængerfeltet, vendtede til der blev grønt, og smuttede over. HUn vinkede endnu en gang til spider-damen, før hun smuttede ind i butikken
//out//
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 7, 2007 6:15:02 GMT -5
8b]" kært mumlede hun og kom i tanke om bollen i hendes hånd hun skød et net af vinkede en sidste gang til pigen og fosvadt op ogen på en legligheds vygning
//out//
|
|