|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:14:17 GMT -5
"Men nogen har og dem er der ikke mange der tager højde for," sagde Kurt og kløede sig let i det blå hår, med en af de tre fingre på hans venstre hånd.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:16:14 GMT -5
DS smilede "Det er vel fordi vores udseende ikke er ændret - fordi alt vores kraft ligger i hjernen" Han smilede "Du bruger jo camouflage for at ligne et såkaldt normalt menneske, jeg skal ikke bruge nogen camouflage, men alligevel kunne jeg nemt støde dig til jorden. Hvis du forstår?" han smilede venligt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:17:41 GMT -5
"Ja tak," sagde Kurt og nikkede. "Men nogle mutanter ser også ud som normale mennesker - de har bare et gen der er pillet lidt ved, fra naturens side!" sagde han og nikkede derefter, for at understrege det.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:19:54 GMT -5
DS smilede "Hvis de så heller ikke rendte rundt med andre ikke menneskelige mutanter, ville de heller ikke blive lynched." DS rynkende panden "Nu lyder det måske som om jeg forsvarer de som lyncher, men det gør jeg altså ikke, jeg kan ikke fordrage sådanne mennesker."
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:54:59 GMT -5
"Godt," sagde Kurt og tilføjede derefter med en løftet pegefinger. "Ellers var jeg også stukket af for længst!" Han smilede venligt.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:56:07 GMT -5
DS nikkede "Men jeg må videre, pas på dig selv - Kurt.. Og pas på hvem du arbejder for.." DS forsvandt som dug for solen.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 13:00:35 GMT -5
Kurt så efter ham og forsøgte at lokalisere, hvor han kunne være taget hen. Han turde dog ikke at bamf'e sig efter. Hvad nu hvis afstanden var for lang og han ikke kunne følge efter der? Så kunne han komme til at sidde kønt i det! "Farvel, Hr. Ikke-mutant," sagde han derfor blot og kløede sig lidt i nakken. Hvorfor skulle han passe på, hvem han arbejdede for? Han havde det jo helt fint, med at arbejde for Maelstrom! Han bamf'ede sig hjemad istedet.
//Out x 2
|
|