|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 11:41:46 GMT -5
Illusionen smilede til ham, og forsvandt, kun 1 DS stod tilbage, han sagde venligt "Godt forsøg, Kurt" Han nikkede "Kan du andet end at teleportere dig?" spurgte han interesseret.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 11:43:27 GMT -5
"Se mærkelig ud?" foreslog Kurt med et skuldertræk, lidt ærgerlig over ikke at have fundet den rigtige doktor. "Det er nok det mest overnaturlige, jeg kan - ellers er jeg den bedste springer i Bayern!" sagde han og nikkede.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 11:49:26 GMT -5
DS smilede "Jeg er ikke mutant - alt min kraft ligger.." han satte en finder på siden at sit hovedet, og prikkede lidt (Du ved når man siger 'hjerne' med kropssprog) "..Herinde" Han smilede venligt til Kurt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 11:54:20 GMT -5
"Jamen.. Hvis du ikker mutant, hvad er du så?" spurgte Kurt undrende og hoppede over til ham. Han landede lige foran ham, uden at vakle det fjerneste. Han svingede let med halen der snoede sig lidt i cirkler, bag Kurts ryg.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 11:56:34 GMT -5
DS smilede, og vidste at hans svar ville overraske Kurt "Jeg blev født menneske, Kurt - Og det er jeg stadig" Han nikkede.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 11:57:41 GMT -5
"Hvordan kan du så det der med at teleportere sig og lave kopier af dig selv?" spurgte Kurt, hvis blå øjenbryn var fløjet direkte i vejret.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:00:03 GMT -5
DS smilede "Magi, Kurt.. Magi det hele" Han så rundt "Jeg kan gøre alt med Magi" Han demonstrerede ved først at lade store flammer komme fra sin håndflade, så stråler af vand, derefter elektriske energikugler.. "Og hundrede andre ting.. Og andre former."
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:01:37 GMT -5
"Jamen.. Hvad er det for noget?" spurgte Kurt, efter at have set benovet på alle de effekter, doktoren netop havde fremvist. Det er ikke helt normalt..
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:03:44 GMT -5
DS rynkede panden "Jaeh.. Du har vel hørt ordet 'magi' før? Det er ikke bare noget fra sagn, og myter.. Magi findes i virkeligheden" Han smilede venligt til Kurt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:05:27 GMT -5
"Jojo, jeg har hørt om det før, ja, men hvordan får man det?" spurgte Kurt og lagde hovedet lidt på skrå, imens han så meget nysgerrigt på Dr. Strange.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:06:47 GMT -5
DS smilede "I princippet kan alle lære det, men det kræver hårdt arbejde, og en masse studier" Han rynkende igen panden..
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:08:01 GMT -5
"Okay?" sagde Kurt der nu ikke mente, han helt fik svar på sine spørgsmål. Det lød lidt som om, Dr. Strange undgik at svare ordentligt på spørgsmålene.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:09:14 GMT -5
DS sukkede "Man lærer magi ved først at sidde time efter time med en bog, og derefter prøve at udføre det i praksis" svarede DS, og så dernæst smilende på Kurt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 12:11:47 GMT -5
Kurt nikkede blot. "Så alle kan i princippet lære det og blive mindst lige så farlige som os mutanter," sagde han og rystede på hovedet. "I så fald, er det for åndssvagt, at det er os der skal lynches.."
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 12:13:20 GMT -5
DS smilede "Slet ikke alle.. Meget få har evnerne, og tålmodigheden til at blive en stor magibruger" svarede han, og nikkede.
|
|