|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 9:44:33 GMT -5
To sekunder, så er det overstået, tænkte Kurt, da han tog sigte. Han kiggede ned. Der var godt nok langt! Ikke at han var bange eller noget, men lidt nervøs var man vel altid ved halsbrækkende stunts, der kunne slå en ihjel! Så er det nu! tænkte Kurt og slap den sammenknyttede hale, så han fløj tværs igennem luften og landede på bygningen overfor. "Ha!" udbrød han i en skinger tone. "Bare vent, New York, så får du smæk!" grinede han derefter og pustede ud.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 9:46:11 GMT -5
DS flyver i luften over ham, han svæver lidt ned. Han klapper og smiler til NC "Godt Klaret" siger han og smiler, mens han stadig er omkring 30cm over NC's hovede, svævende.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 10:10:37 GMT -5
"Flere flyvende folk!" udbrød Kurt overrasket og sprang overrasket tilbage, imens han pegede næsten anklagende på Dr. Strange.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 10:11:38 GMT -5
DS trak på smilebåndet, og svævede ned ved siden af Kurt "Fuldstændig korrekt, Kurt" han havde kaldt ham ved navn, selvom han ikke havde fået det at vide.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 10:13:23 GMT -5
"... Det der var bare uhyggeligt!" udbrød Kurt og spærrede de gule øjne op 'på vid gab'. "Hvor kender du mit navn fra?" spurgte han og lagde hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 10:14:45 GMT -5
DS smilede "Tankelæsning, Kurt" Han så lidt rundt, og så ned, også igen tilbage på Kurt "Ret flot hop, der før" sagde han venligt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 10:16:33 GMT -5
"Jaah," sagde Kurt og trak lidt på det, imens målte den anden med øjnene. "Jeg har også øvet mig længe nu," sagde han og nikkede - lidt stolt.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 10:17:53 GMT -5
DS smilede "Jeg foretrækker nu bare at flyve istedet for at hoppe, det er langt nemmere" konstaterede han, og nikkede kort "Men altså - Du er jo Nightcrawler, ikke?"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 10:19:23 GMT -5
"Ja da! Den fantastiske Nightcrawler," sagde Kurt og nikkede ivrigt, med et kort grin. "Og jeg kan ikke flyve, så jeg må hoppe elle bamf'e!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 10:20:19 GMT -5
DS rynkede panden "Bamf - Er det hvad du kalder din teleportations evne?" spurgte DS venligt, og afventede et svar.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 10:24:52 GMT -5
Kurt nikkede. "Teleportation er sådan et irriterende, langt ord - bamf er meget sjovere! Og det gjorde det ikke nær så uhyggeligt for de andre, hvor jeg plejede at være, når det blev kaldt bamf," sagde Kurt og nikkede igen, overbærende. "De kunne ikke lide, når jeg pludselig forsvandt det ene sted og dukkede op et andet - så jeg kaldte det bamf istedet og så blev de mere rolige!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 10:56:43 GMT -5
DS nikkede kort, og forsvandt så.. Han sad lidt derfra og betragtede Kurt, der nok kunne se at han også kunne bruge teleportation.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 11:13:49 GMT -5
Kurt så sig omkring, efter manden. Hvad hed han? Nå pyt, det var nok ikke så vigtigt! Kurt lukkede kort øjnene og koncentrerede sig om at 'opfinde' sin landing og forsvandt dernæst i en lille røgsky, hvorefter han dukkede op ved siden af Dr. Strange. "Jeg fandt dig! Kæft, hvor er jeg god!" udbrød Kurt grinende og så endnu engang lidt stolt ud af sig selv.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 11:38:16 GMT -5
DS smilede, og lukkede selv øjnene. Han forsvandt, og dukkede op der hvor Kurt stod før, men han dukkede ikke op alene - han dukkede op sammen med 4 kopier af sig selv. Som alle sagde, i munden på hinanden, og han snakkede self. med "Men kan du finde mig nu?"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 10, 2007 11:39:44 GMT -5
Kurt lukkede øjnene og koncetrerede sig som før, selvom han var noget usikker på om han ville kunne finde den rigtige denne gang. Han forsvandt i en røgsky og dukkede op ved siden af en af Doktorerne, som han så usikkert på.
|
|