|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 13:13:05 GMT -5
Felicia - også kendt som Black Cat - stod på en af gudindens krone-takker og kiggede udover New York. Hun sukkede tungt og var på ingen måde stemt til at tage tilbage igen. Hun var stadigvæk hårdt kvæstet efter de sidste par dages voldsomme begivelser og alligevel blev hun ikke hjemme. Hun strøg det kridhvide hår tilbage og strammede wireren fast om livet igen.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 13:22:49 GMT -5
hyperstorm sad i den store fakel i sine egne tanker indtil han lettede fra jorden og svævede mod kronen hsn have fået øje på en kvinde der så ud til at være en af de berømte superhelte fra new york måske en værdig modstander han landede bag hende " dav frk
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 13:25:08 GMT -5
Felicia så sig kort over skulderen. "Goddag," sagde hun og nikkede kort til ham. Det kunne være, han ikke blev voldsom lige så hurtigt som alle se andre, hun efterhånden var stødt på her. Men man kunne aldrig vide.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 13:27:05 GMT -5
" hvad laver en køn pige som dig på et sted som det her " spurgte han venligt og nikkede mod omgivelserne... frihedsgudindens top
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 13:30:29 GMT -5
Et kort øjeblik kneb Felicia øjnene en anelse sammen. "Holder udkig," sagde hun dernæst - nu med en anelse kølighed i stemmen. Hun var allerede mistroisk.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 13:31:38 GMT -5
" javel ja... efter hvad om man må spørge " nogle ville måske mene han var mærkelig men han var ja fra 16'hundred tallet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 13:34:31 GMT -5
"Skumle typer," svarede Felicia blot og tilføjede dernæst. "- Og skyggerne selvfølgelig. Selvom de også er skumle." Hun trak let på skuldrene.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 13:40:07 GMT -5
" javel ja " mumlede han og kiggede ud han virkede venlig lige nu og ønskede ikke at komme i kamp lige nu
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 14:19:02 GMT -5
"Hvad laver du heroppe? Det er ikke så tit, vi er flere helt heoppe i toppen, de fleste opholder sig lige nedenunder," spurgte Felicia og så undrende på den anden.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:21:22 GMT -5
" hmm jeg kommer her tit for at være migselv " sagde han kort for hovedet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 14:25:47 GMT -5
"Mærkeligt at jeg ikke er stødt på dig så," påstod Felicia derefter og lagde armene lidt over kors. "Ellers kan man normalt godt være sig selv.."
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 6, 2007 14:27:51 GMT -5
" jeg har et problem de fleste ikke har... og jeg foretrækker ikke at bleve set " han kiggede stadig ud på havet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 14:39:30 GMT -5
"Ah, i så fald en anelse mærkværdigt at tage kontakt til andre - synes du ikke?" spurgte Felicia og løftede et øjenbryn.
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 5:14:08 GMT -5
" måske. måske ikke. det må de selv afgøre " han betragtede hende nu selv med et øjenbryn løftet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 8:59:17 GMT -5
Felicia rynkede brynene. "Hvis du ikke vil ses, bør du gemme dig og det gør man da ikke ved at tale til folk, man ikke kender," sagde hun. Tænker han ikke logisk?
|
|