|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:09:22 GMT -5
" men ser de frk... jeg lader efter en person der måske kunne yde mig lidt modstand i en kamp... " han så stadig på hende men kiggede nu på havet i stedet
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:25:38 GMT -5
"Ah, de to harmonerer heller ikke så godt sammen," sagde Felicia med et let smil. "Jeg er i hvert fald ikke værdig i den forfatning, jeg er i lige nu," sagde hun derefter. "Så du må udfordre en anden."
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:27:12 GMT -5
" det er jeg ked af... " sagde han med let skuffelse i stemmen man kunne godt mærke hsn ikke var som andre skurke han havde jo manere og man overfaldt ikke kvinder
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:39:45 GMT -5
"Det er jeg af en eller anden grund ikke," sagde hun med det samme lette smil. Hun løsnede wireren fra livet og stod blot lidt med den i hånden. "Undskyld, men har du været i New York hele tiden, eller er du blevet tilkaldt ved de der signaler...?"
|
|
|
Post by Hyperstorm on Mar 7, 2007 10:42:35 GMT -5
" nej ingen af delene jeg er ved et uheld m´blevet sendt hertil... ser de jeg er født i 1665 " han betragtede stadig havet med en mere seriøs mine nu for at udtrykke at det ikke var noget han fandt på
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:57:45 GMT -5
Felicia løftede et øjenbryn. "Det lyder usandsynligt...?" sagde hun derefter med en spørgende mine og så indgående på den anden, som for at finde tegn på løgn.
|
|