|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 13:44:55 GMT -5
spidergirl hang på hovedet i et stykke net og svingede frem og tilbage hun elskede freden udover bilerne der drønede frem og tilbage under hende hvis hun faldt var hun dødsens men hun elskede den risiko der var intet bedre end risiko og ingen bilister eller gængere lod til at lægge mærke til hende hun nød udsigten og lugten af hav
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 13:50:19 GMT -5
Felicia sad oppe på en af bropillerne, som hun havde for vane, når der ikke var andet at give sig til. Hun så lidt ud over det hele og fik øje på en eller anden i en rød og blå dragt der hang i et net. Felicia løftede et hvidt øjenbryn og så undrende på skikkelsen. Grundet hendes skarpe syn, kunne hun dog skimte at den anden var kvindelig.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 13:54:40 GMT -5
Maelstrom stod også ovenpå en af bropillerne, overfor Felicia. Han betragtede kvinden som sad overfor ham, han stod i dække af en skygge, så han var ikke nem af se. Han så kort på hende, også ned på hende der svang sig rundt under ham. Han smilede, hun vidste vidst ikke at han var der, hende overfor ham.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 13:56:24 GMT -5
hun fik øje på en kvinde i sort med hvidt hår hun holdt inde og kravlede op af tråden og op på broen og så på kvinden " dav " hun smilte selvom det ikke kunne ses da hun havde maske på hun sad på hug på pillen mellem de to sider af broen
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 14:03:25 GMT -5
Felicia så lidt overrasket på den anden - hende i dragten - da hun ikke havde opdaget hende før. Det gav ikke et sæt i hende, da hun ikke ville virke for overrasket - men næsten. "Dav dav - dig har jeg ikke set før?" sagde hun og så derefter undrende på kvinden i edderkoppedragten.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:05:24 GMT -5
Maelstrom gad ikke stå der alene mere, han fremmanede igen hans kraftfelt, som han stod op på - og svævede langsomt over til de 2, han gjorde sig synlig, og betragtede dem lidt på afstand. Som de så på ham, stod han bare fast på luften. Han indstillede sin 'svævning' for ligesom at forstørre denne effekt - han bevægede sig ikke, han stod bare på luften - sådan så det ud.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 14:07:28 GMT -5
hun kiggede på fyren " du... du... er godtnok høj... " sagde hun hun havde altid sin humor med sig og kæmpede for ikke at fnise hun så på kvinden " i lige måde jeg har heller ikke set dig heromkring "
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 14:10:42 GMT -5
Felicia vendte blikket rundt og fik øje på den anden. Hun havde set ham før, men havde ikke hilst på ham, så hun nikkede blot venligt, men dog med rynkede bryn. Felicia vendte dernæst blikket tilbage til kvinden. "Går udfra, du kalder dig et eller andet i nærheden af 'Spider'...?" sagde hun derefter med et let smil.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:13:01 GMT -5
Maelstrom smilede "Leder en af jer efter stabilt arbejde? - I kan praktisere jeres evner, og det med en hjælpende hånd fra mig.." Han bed dem af hver især med den bemærkning, og regnede med at få opmærksomheden af dem nu, siden det nok ikke var hver dag en helt, eller skurk fik tilbudt arbejde. Han smilede, og afventede reaktion.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 14:16:05 GMT -5
hun smilte til kvinden " godt gættet jeg er spider-girl og du må være et eller andet med hmmm... black eller sådan noget " smilte hun og rettede blikket mod fyren " hvilken form for job " hun led af den sygdom kaldet 'at vise sig' og at kunne bruge hendes kræfter mere end nu ville være sejt
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 14:19:39 GMT -5
Felicia så undrende på Maelstrom og undrede sig over præcis det samme som den anden havde spurgt om og så derfor blot på ham, som for at se, hvad han svarede til det.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:22:59 GMT -5
Maelstrom smilede til hende, og han gik lidt rundt i luften - på hans plade self. Men den er jo usynlig, han stoppede og så tilbage på hende "Jeg skal bruge information om de skyggevæsner der dræber indbyggerne i byen.." afslørede han.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 14:25:42 GMT -5
" skygge væsener? ja okay og bagefter skal vi vel lede efter alfer? " sagde hun arkastisk da det ikke gav nogen mening for hende hun kiggede bare vagtsomt på ham han virkede ikke som en af de gode fyre
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 14:29:08 GMT -5
"Har du ikke mødt dem endnu?" spurgte Felicia og så lidt undrende på edderkoppekvinden. Hun var faktisk lidt overrasket over at ikke alle havde mødt disse endnu!
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:35:26 GMT -5
Maelstrom så nedladende på edderkoppen kvinden, og sukkede "Jeg formoder at i ikke ved hvem jeg er.." Ikke mange, undtager de ældre superhelte kendte ham, og havde ikke just gode minder. "Og det er godt sådan - men faktum er at jeg skal bruge nogle med specielle krafter, til at få information omkring disse væsner."
|
|