|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 14:38:09 GMT -5
" hov hov timeoout TIMEOUT!!! fortæl mig lige hvad i rabler om... hvilke skyggevæsener hvor befinder de sig og hvad er de? " nu var hun forvirret hun anede ikke hvad de talte om hun havde nakket krimenelle længe men andte ikke hvad de snakkede om
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 14:40:49 GMT -5
"Skyggevæsner," sagde Felicia og strøg en hvid hårlok om bag øret. "De dukker frem af skyggerne om natten og angriber alt, hvad der rører sig - det er slemt nok for os der kan lidt mere end andre at klare dem, men mange mennesker er efterhånden blevet dræbt!"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:44:26 GMT -5
Maelstrom nikkede som Felicia talte, og tilføjede "Ja, det er i store træk sagens kerne" Selvom det overhovedet ikke var derfor han ville have information om disse væsner Derfor hyrer jeg folk, i øjeblikket til at finde ud af så meget de kan, om disse væsner, mest ved at gå i kamp med dem" Han smilede "Og derfor kan det ikke være almindelige mennesker, men derimod folk med en eller anden speciel evne, for at kunne overleve"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 14:46:11 GMT -5
" jamen... hvordan er det muligt... " sagde hun mest for sig selv og så ned på hendes ben det gav ingen mening
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 14:50:06 GMT -5
"Hvordan er vi mulige?" lød det fra Felicia der trak på skuldrene. "Det er vel lidt det samme - men de her skygger virker underlige og dukker ud fra alting - sådan helt af sig selv. De lader ikke til at have nogen form for fri vilje, for hvis man først slår på dem, undviger de ikke, men bliver bare ved at gå til angreb!" Man kunne godt høre at Felicia var ved at zone ud i mumlen, som om hun grublede helt vildt over det. Hun så derefter pludselig på Maelstrom. "Ellers tak - jeg holder mig alene."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:52:32 GMT -5
Maelstrom så skuffer på Felicia "Jeg tager ikke afslag pænt, så fra denne dag og fremad, kan du betragte mig som din fjende" telepaterede han til hende, så den anden ikke kunne høre det - hans stemme lød venligt, til trods for de truende ord.
Han så over på den anden "Hvad med dig?" spurgte han.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 14:57:12 GMT -5
" jeg... jeg ved ikke... det lyder meget farligt " ligemeget hvor hårdt hun prøvede at skjule det kunne man høre hun overvejede det kraftigt det her kunne gøre hende mere populær og mere kendt... det her kunne gøre hende til en rigtig helt
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 15:05:19 GMT -5
Felicia så lidt på den anden, før hun kom på benene og klakkede lidt henover bropillens top. Hun så ned på den anden side. Nogle få folk, var stadig igang med genopbygningsarbejdet, men det var ikke meget der skete. Hun ignorerede den telepatiske besked.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:14:24 GMT -5
Maelstrom afventede stadig et ordenlig svar han kunne bruge til noget, fra den ene, mens han igen telepaterede til Felicia "Jeg ved at du hørte mig, og du skal vide at du bør reagere, ellers bliver du aldrig mere sikker i denne by" sluttede han af, store ord, og hans stemme lød alvorlig.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 15:19:39 GMT -5
" hmm tjaa jeg vil da overveje det men... hvad for JEG ud af det " sagde hun kært i et foretnings-agtigt tonefald
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 15:21:44 GMT -5
"Det er jeg i forvejen ikke," sagde Felicia i et skarpt tonefald og fortsatte. "No offense, men jeg arbejder altså ikke for enhver der lige siger 'jeg vil redde verden'!"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:24:33 GMT -5
Maelstrom, utilfreds med at hun fortsatte samtalen foran den anden, telepaterede til hende igen "Jeg er ikke enhver, det må du endelig ikke tro - så begår du den største fejltagelse i dit liv" Han vendte igen opmærksomheden mod den anden "Altså udover at få lov at sove i mit komplex - hvis du vil, og benytte dig af min kampsimulations træning, så er der selvfølgelig også løn" Han smilede til hende.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 5, 2007 15:27:25 GMT -5
" hmmm charmerende " sagde hun og gik helt ud til kanten og stod så tæt på maelstrom som muligt " hmmm jeg tror jeg er villig til at prøve det af men hvor er dette... komplex " det lød godt... det lød luksuriøst
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 15:31:50 GMT -5
Felicia rystede på hovedet og fnøs. "Så siger vi det," sagde hun og løsnede wireren fra den bælteagtige tilstand om livet, kastede den mod nogle af wirerne på selv broen og svingede sig nedad, hvor hun forsvandt kort efter.
//Out
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:38:13 GMT -5
Maelstrom så bare på Felicia som hun forlod dem, og rettede så sin opmærksomhed tilbage på den anden "Det er lige ude for byen, oppe i bjergene."
|
|