|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 13:33:10 GMT -5
"Jeg fik et andet tilbud," sagde Elektra og kløede sig let i på halsen med en pegefinger. Hun så lidt på Matthew. Delvist for at se hans reaktion på det. Han havde jo sagt at han ikke ville have, at Elektra arbejdede for Kingpin, i hvert fald ikke, hvis hun skulle overleve.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 13:35:37 GMT -5
matt smiler og spørger så "hvad handler det om og hvem er det fra og hvad skal du lave" han håbede hun havde afsluttet sin era som lejemorder men måske var man uheldig igen som han plejede at være
|
|
|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 13:39:18 GMT -5
Elektra trak på skuldrene. "Ikke noget, jeg ikke har prøvet før," sagde hun lidt henkastet. "Jeg tror bare ikke det involverer mord på mennesker denne gang. Jeg skal åbenbart finde informationer om de der såkaldte skygger til en eller anden underlig mand," tilføjede hun derefter lidt forklarende. Hun syntes selv, det var et mærkeligt job.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 13:42:58 GMT -5
matt smiler og siger så "det bliver svært at få selv jeg har ikke engang fundet ud af det ud over at de er skygger jeg har kæmpet mod ting jeg end ikke engang kan se eller høre det er meget hårdt" han ser op i luften en smule opgivende men smiler så igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 13:44:53 GMT -5
"Nu er du jo i princippet også en smule handicappet over for sådan nogle angreb, som de kan gøre, ikke?" spurgte Elektra lidt forsigtigt. det var trods alt ikke sikkert, han brød sig om at blive sammenlignet med en handicappet, selvom det ikke, var helt hvad hun mente.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 13:50:15 GMT -5
matt ser hen på hende og siger så "jo når der ingen lyd er så er jeg sådan helt blind der er normalt lyd i byen så der kan jeg se men de laver ingen lyd så jeg har kun hørt deres skrig men det er langt fra godt nok til at kæmpe optimalt med dem og de er blevet flere efter hvad jeg har hørt" han smiler over til hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 13:55:24 GMT -5
Elektra nikkede. "De har jo heller ingen krop - er det derfor, du ikke kan 'se' dem?" spurgte hun ham derefter og så nysgerrigt på Matthew.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 13:58:42 GMT -5
han nikker og siger så "ingen krop intet hjerte ingen lunger ingen lyd overhoved men hvordan skulle de kunne angribe uden at være i fast form men når der ingen lyd er så er der intet syn desværre men jeg kan ikke se dem" han ser en smule skuffet ud men smiler lidt senere igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 14:04:15 GMT -5
"Det er en skam," sagde Elektra og lagde hovedet en smule på skrå og tilføjede lidt efter: "Men.. Indimellem er det så ike mere nyttigt at have de andre øgede sanser, end det er at kunne se som normalt?" Hun så nysgerrigt på ham.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 14:09:09 GMT -5
matt smiler til hende og siger så "jo da jeg synes det er meget bedre sådan her end før jeg blev blind helt klart" han griner en smule men det er meget lavt og næsten ikke til at høre "jeg er egentlig lidt ligeglad med det om jeg kan se eller ej men med de bæster ville jeg ønske jeg kunne se"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 14:12:31 GMT -5
Elektra trak lidt på skuldrene. "Det er forståeligt," sagde hun derefter med et lille smil og så sig kort over skulderen igen, før hun gik lidt ned ad fortovet. "Hvorfor bor du her?" spurgte Elektra derefter og så tilbage på Matthew.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 14:23:37 GMT -5
matt begynder at gå med hende og tænker lidt over hendes spørgsmål "det gør jeg bare ved ikke helt hvorfor jeg gør" han smiler til hende og siger så "vil du se det eller ikke" han havde aldrig vidst sit hjem før til andre end ham selv
|
|
|
Post by Elektra on Mar 20, 2007 14:37:59 GMT -5
"Det er bare lidt.. Anderledes end andre.. Mærkelig navn i hvert fald!" sagde Elektra med et skuldertræk. Hun havde haft rigeligt med tid til at se stedet, da hun havde været her et par gange for at lede efter Matthew, der havde været som sunket i jorden! "Jeg vil da gerne se det," tilføjede hun dog bagefter med et lille smil, der dog virkede forholdsvist glad alligevel.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 21, 2007 7:45:55 GMT -5
matt smiler og siger så "det er ikke så langt væk herfra" han begynder at gå den vej det ligger selvom bygningen kunne ses derfra hvor de stod kunne han ikke vide hvor langt precis der var da han ikke kunne se så langt med lydbølger
|
|
|
Post by Elektra on Mar 21, 2007 12:10:53 GMT -5
Elektra fulgte hurtigt efter ham med et lille smil på læben. Hun indprentede sig, hvordan der så ud, så hun eventuelt vidste, hvilken vej, hun skulle gå for at finde Matthew en anden gang. Han var vel hjemme indimellem! Elektra greb stille og måske en smulle henkastet fat om Matthews frie hånd og gav den et lille klem, imens hun fulgte ham.
|
|