|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 14:21:18 GMT -5
matt ser bare væk og siger så "nej jeg glemmer ham og lever videre som før og vil nok snakke med en ven der nok kan hjælpe mig en smule" han smiler til hende og siger så "jeg ved slet ikke hvorfor jeg kunne tænke på at gøre sådan det er jo absurt" han smilte lidt mere til hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 14:48:50 GMT -5
Elektra smilede lidt til ham og slap så hans hånd igen. "Absurd, ja, men hvis han virkelig holdt dig op i luften, kan man jo love alting fordi man helst ikke vil dø," sagde hun derefter alvorligt. Alting.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 14:51:16 GMT -5
matt smiler og siger så "jeg frygtede ikke døden" han holder en lang pause hvor han fortsætter "jeg frygtede for dig" han vidste det var sandt han var en mand uden frygt og han var delvist stolt af det
((der er tid til at svare mellem hans to sætninger))
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 14:56:39 GMT -5
"Døden skal heller ikke frygtes," sagde Elektra og fortsatte: "Men respekteres.." Hun lagde dernæst hovedet på skrå. "Du behøver ikke frygte for mig," sagde hun dernæst med et varmt og lidt genert smil. Egentlig glad over det, han sagde. "Jeg passer jo på mig selv, ved du nok."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 15:05:40 GMT -5
matt smiler og siger så "det ved jeg du gør det ved jeg" han smiler til hende han ser lidt rundt om sig "alt har en plads og burde respekteres men der er mange ting de fleste ikke respekterer" han smiler igen til hende og ville ikke uddybe emnet mere men sarde "hvad laver du egentlig her ved mit hjem"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 15:09:33 GMT -5
Elektra trak lidt på skuldrene. "Ledte efter dig," sagde hun med et lille smil. Mere kunne hun ikke sige om det, for det var trods alt bare, hvad hun gjorde!
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 15:11:29 GMT -5
matt smiler og siger så "hvorfor leder du efter mig du skal bare lave noget kriminelt har i naboladet så kommer jeg jo med rimelig stor sandsynlighed" han smiler drillende til hende for han gad got vide hvad hun gjorde her eller hvorfor hun ledte efter ham det var ikke normalt
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 15:17:50 GMT -5
"Det skulle jeg måske tage at prøve en anden gang, så finder jeg dig nok hurtigere," sagde Elektra med et skævt smil, som dernæst blev normalt igen. Hun trak let på skuldrene. "Jeg syntes bare ikke, jeg havde set dig længe og ville egentlig gerne vide, hvordan du havde det, da du ikke var i den bedste forfatning sidst," sagde hun, lidt alvorligt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 15:21:40 GMT -5
matt smiler og siger så "bedre meget bedre nu gør det kun ondt en lille smule og jeg kan gå normalt igen ikke som sidst men hvad med dig hvordan har du det for tiden" han smiler til hende mens han ligner sit gamle jeg igen som da hun mødte ham "er du virkelig så bekymret for mig" han ser en smule spørgende imod hende
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 15:26:56 GMT -5
"Godt," sagde Elektra, tydeligt lettet. Hun trak derefter på skuldrene af hans spørgsmål. "Man er som regel bekymret for dem, man bryder sig om, ikke?" sagde hun derefter med et let smil.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 15:31:19 GMT -5
matt nikker mens han siger "jo det er normalt man er det men vi lever ikke normalt eller jeg gør ikke" nu var han ved deres steder at bo og han boede det mest underlige sted han indu havde set selvom han ikke havde set det havde han en klar ide om hvordan det så ud selvom der ikke var vinduer og var gråt og kedeligt var det da et bo
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 15:33:23 GMT -5
Elektra trak på skuldrene. "Jeg er i hvert fald normal nok til at være bekymret," sagde hun derefter og så lidt på Matthew med en mærkværdig mine på.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 19, 2007 15:37:04 GMT -5
matt smiler og siger så "er jeg da også at du ved det" han har en drillede beskyldende tone i sine ord "jeg er da ikke ligeglad med dig det ved du da også godt" han snakker stadig i den samme tone og med et smil selvom han siger det beskyldende men efter det ser han normal ud igen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 19, 2007 15:44:37 GMT -5
"Lidt normale er vi dog," sagde Elektra med et smil. Hun så dernæst over sin skulder, før hun vendte blikket tilbage til Matthew. "Jeg.. Holder op med at arbejde for Kingpin," sagde hun så, helt lavt så ingen eventuelle lyttere skulle høre det.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 20, 2007 7:27:11 GMT -5
matt ser hen imod hende og siger så "det er jeg da glad for du gør men hvorfor lige pluselig" han ser hen imod hende med et smil han kunne egentlig ikke fatte det der lige var sket eller hvorfor det var sket selvom det var dejligt meget enda
|
|