|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 20:28:03 GMT -5
Galactus så smilende ned på ham, han ville ikke slå ham ihjel. "Vil du dø, Matthew Murdock? Vil du virkelig dø?" Han lo igen.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 20:39:13 GMT -5
Matt ser bare på ham og siger så "nej men jeg er ikke lige i en pusition til at bestemme her er jeg vel for jeg kan ikke flyve"
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 20:46:19 GMT -5
Galactus smilede "Sværg mig din troskab, og du for lov at leve" han så ned på DD, ret patetisk i hans øjne, men han var blind - utrolig måde hans sanser havde forandret sig på.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 20:51:17 GMT -5
Matt hører den gentagelse igen og igen at han skal sværge men efter et stykke tid siger han så "hvad sker der hvis jeg gør hvad indebærer det" han vidste der kunne ske en masse ved at sværge til en person men kunne der ske noget værre end døden han vidste det ikke selv
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 20:54:24 GMT -5
Galactus lo kort, over spørgsmålet "Det betyder at du er loyal overfor mig, og når jeg beder dig om noget - så skal du gøre det" han sukkede, og vidste hvad DD ville spørge om..
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 20:59:57 GMT -5
han ser ned imod jorden mens han tænker på elektra han vidste ikke hvad han skulle gøre helst ville han se hende men han ville heller ikke dø for det for det skete der jo intet ved men hvis han så blev beordret til det skulle han gøre det og han vidste han nok godt kunne dræbe hende men han lovede han ikke ville forsøge at gøre det igen
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 21:01:59 GMT -5
Galactus gav slip på stavene, og tog fat igen 1 millisekund senere (Han kunne mærke faldet, og Galactus har fat nogle centimeter højere på stavene nu, så DD hænger lavere) "Hvad bliver det til, Matthew Murdock?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 21:05:23 GMT -5
Matt smiler ligepluselig og siger så "hvis du bare gir slip på mig nu overlever jeg nok hvis du tvinger mig af dem mens du stadig har dem er jeg dødsens så når du gir slip hjælper det dig ikke" han vidste ikke helt hvad han kunne forvente hvis han gjorde det men nok noget ondt så han siger stadig intet til spørgsmålet for han vidste det kunne koste ham dyrt men hvad var vigtigst ham selv eller elektra
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 21:08:46 GMT -5
"Jeg forstår ikke dit pludselige ønske for at dø" sagde Galactus og sukkede - "Hvad er der galt?" Han tog den ene stav fra DD, med lethed, da DD jo hang fast og ikke rigtigt kunne bevæge sig. Det var den venstre stav, i DD's venstre hånd. Så nu hang DD kun i en enkelt arm. "Du får kun én chance nu, Matthew Murdock.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 21:10:59 GMT -5
Matt ser op på ham og siger så næsten desperat "så må du love at du på ingen måde vil skade elektra så gør jeg det" han klynger sig hårdt til den stav for det er hårdt at holde fast med kun den ene skadede hånd
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 21:12:54 GMT -5
Galactus griner igen, han kunne da ikke tage sig mindre af Elektra. "Godt valg" konstaterer han, og svæver ned, og sætter DD på jorden, og lander selv. Han rækker staven ud mod DD.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 21:17:20 GMT -5
Matt tar imod den og ser så op på ham "du har åbenbart lovet at på nogen måde skade elektra kan jeg forstå" han ser lidt op på ham og tilføjer så "hvad er min ordrer så" han vidste han abejdede for en mand han ikke kendte underligt
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 21:19:22 GMT -5
Galactus så på DD "Indtil videre, absolut ingenting - Du skal bare fortsætte dit liv her på jorden.. Når jeg har nytte af dig, skal jeg nok finde dig" konstaterede han.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 21:23:23 GMT -5
Matt trækker på skuldrene og siger så "okay det er findt nok er der noget specielt jeg skal vide eller er der intet om det heller" han ser imod ham og er stadig rimelig glad og skuffet over det han gjorde
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 21:25:27 GMT -5
Galactus så på ham "Der er faktisk en lille ting - Jeg vil have du finder ud af hvor disse skygger kommer fra.." Galactus var lige kommet, og anede ikke hvordan de andre 'helte' lå i forhold til DD styrkemæssig, udover at han havde hørt at Dr.Strange var her..
|
|