|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 18:42:43 GMT -5
Galactus "Ler du af mig?" spørger han, truende - men vender så tilbage til det normale tonefald "Hvorfor, Matthew? Hævn? Hvorfor slår du dem ihjel? Er du en superhelt?" spurgte han.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 18:45:16 GMT -5
Matt tier stille han vidste det ikke nogle kaldte ham det andre kaldte ham skurk men hvad han var vidste han ikke "jeg tror jeg er en mand der kan gøre en forskæld så nej jeg er vel ikke en superhelt jeg kan ændre ting fordi jeg kan og fordi jeg ikke er bange" han ser bare hen imod G's fødder
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 18:47:34 GMT -5
Galactus nikkede og sagde "Det er en meget positiv ting, og en meget nobel ting at gøre, Matthew Murdock - Men du kan altså ikke gøre nogen forskel, det kan ingen. Ingen kan forhindre universet i at gå den samme gang, dag ud og dag ind."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 18:50:42 GMT -5
((han ligger ned vi tænker realistisk her så jo men ingen "så er du død" bam og så er han))
Matt siger bare "alle kan gøre en forskæld hvis de selv vil men de fleste indrømmer det ikke jeg har indrømmet og jeg ved jeg kan gøre den forskæld" han tænker stadig en del over elektra om han ville ha hende eller ej til hjælp helst ville han ikke
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 18:53:00 GMT -5
Galactus grinede "Hvad er der med hende her Elektra? Er hun din.. Nej, det er hun ikke - Men du ville gerne, det kan jeg mærke. Men da du ikke ved om du kan stole på mig, tør du ikke rigtig udsætte hende for at skulle møde mig." Han så på DD, som han lå ned "Og nej, ingen kan gøre en forskel - uanset hvor mange der dør, eller hvor mange der forbliver levende, vil universet altid gå sin vante gang"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 18:56:49 GMT -5
Matt vidste ikke hvilken følelse der gik gennem ham men han vidste en ting om den det var at den ikke var rar og han vidste ikke hvad det var måske frygt han vidste det ikke "jeg gør en forskæld for menneskeheden og for per person måske ikke så meget for alt men en smule gør jeg" han øjne viser klar frygt for følelsen var frygt enda meget af den
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 19:00:01 GMT -5
"Rejs dig dog, eller vil du ligge der hele natten?" spurgte Galactus kort, og fortsatte så samtalen "Nej, og jeg vil ikke høre mere på dit sludder. Du kan ikke gøre en forskel - det kan ingen.. Hører du? Ingen!" Han sukkede, DD var meget stædig, og han vidste ikke helt om han gad dette i længden.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 19:02:16 GMT -5
Matt prøver at rejse sig op og det lykkedes dog til sidst hvor han kigger op på G "hvorfor kan ingen gøre en forskæld ikke i alt men i noget kan man men alle gør det alle" han vidste ham her var stærk men han ville alligevel ikke frygte ham men det gjorde han jo han frygtede mest for elektras sikkerhed end sin egen
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 19:05:20 GMT -5
"Den eneste forskel du kan gøre, er hvordan du har det med digselv. Du har fundet ud af at du har overmenneskelige sanser - og har viet dit liv til at bekæmpe undslupne forbrydere, for at få det bedre med digselv. Og dermed også føle at du gør en forskel.. Men Matthew Murdock, det gør du ikke." Han trak på smilebåndet, og hans øjne lyste i mørket "Og du behøver ikke være bange for mig, heller ikke på Elektra's vejne, jeg gør intet medmindre du gør mig noget"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 19:09:20 GMT -5
Matt ser op på ham og konstaterer han kan det samme som DS og magik kunne selvom han aldrig fandt ud af hvordan de gjorde men lidt efter siger han så "siger du bare de faks for at plære dig eller er der en grund til du siger dem og hvad hedder du egentlig" han ser mest bare på ham selvom han ikke stoler på manden eller hvad han nu var
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 19:12:08 GMT -5
Galactus lo "Blære mig? Jeg er 'Planet Spiseren', Matthew Murdock. Jeg blærer mig ikke, jeg er ikke som jer dødelige" Han smilede, nu havde han også fortalt at han ikke var dødelig.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 19:15:24 GMT -5
Matt sukker lavt og siger så "si mig dit navn tak bare for ren venlighed okay" han ser afventende på ham han gad egentlig ikke dette her han skulle hjem og sove i det dejlige vand uden lyde udefra
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 19:17:15 GMT -5
Galactus blev nu mere alvorlig i hans tonefald "Jeg fortæller mit navn når jeg ønsker, og jeg fortæller det kun til dem jeg finder værdige. Og de som jeg finder værdige til at fortælle det, kender det allerede" konstaterede han, lettere irriteret
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 19:21:37 GMT -5
Matt ser bare på ham og vender sig om og begynder at gå men halter meget slemt selvom han støtter sig til stokken "men fortsæt god nat Hr."
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 19:22:50 GMT -5
Galactus så efter ham, og begyndte at gå i samme retning, mens han interesseret så på bygningerne i hver side. Jorden skælvede når han gik.
|
|